همشهری آنلاین: هفته‌ چهارم لالیگا شامگاه چهارشنبه با انجام ۳ دیدار ادامه یافت. در این بازی‌ها از جمله "بارسا" موفق شد با زحمت فراوان مهمان خود اسپورتینگ خیخون را با یک گل شکست دهد. داوید ویا باز هم به خیخون گل زد.

laliga logo

هفته‌ای انگلیسی در لیگ اسپانیا: سه دیدار از هفته‌ چهارم لیگ برتر اسپانیا (لالیگا) شامگاه چهارشنبه (۳۱ شهریور) برگزار شد. در مهم‌ترین این بازی‌ها بارسلونا در "نیوکمپ"، ورزشگاه اختصاصی این تیم، اسپورتینگ خیخون را با یک گل از پیش رو برداشت. بازیکنان خیخون که در این دیدار با جان و دل فوتبال بازی می‌کردند، ۵۰ دقیقه دروازه‌ خود را در برابر حمله‌های بارسا حفظ کردند.

سرانجام داوید ویا موفق شد تک‌گل تیمش را به ثمر برساند. این پنجمین گل ویا در پنجمین دیدار بارسا با خیخون است. این مهاجم ۲۹ ساله خود از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۳ در تیم‌های اول و دوم اسپورتینگ خیخون توپ می‌زده و علاقه‌ خاصی به گلزنی به تیم سابقش دارد.
علاوه بر این، شامگاه چهارشنبه نتایج زیر به دست آمد:
ساراگوزا صفر - هرکولس آلیکانته صفر
لوانته یک - آلمریا صفر

هفته‌ چهارم لیگ برتر اسپانیا شامگاه پنجشنبه (۲۳ سپتامبر/اول مهر) با انجام سه دیدار به پایان رسید. در این دیدارها ختافه با دو گل مالاگا را برد، ویارئال با یک گل بر لاکرونیا غلبه کرد و سویا 1 بر 1 مقابل سانتاندر متوقف شد.

در جدول، رئال مادرید با 10 امتیاز و تفاضل گل مثبت 5 صدرنشین است، والنسیا با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل مثبت 4 در جایگاه دوم ایستاده است و تیم‌های ویارئال و بارسلونا نیز هردو با 9 امتیاز و به ترتیب با تفاضل گل مثبت 5 و مثبت 3 در رده سوم و چهارم قرار دارند.

کد خبر 116803
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز