دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: هفته‌ سوم سری A ایتالیا روز شنبه (۱۸ سپتامبر / ۲۷ شهریور) آغاز شد. در مهم‌ترین دیدارهای انجام‌شده، میلان در برابر کاتانیا کالچو متوقف شد، یوونتوس در دیداری پر گل اودینزه را از پیش رو برداشت و رم با بولونیا مساوی کرد.

calxio

تیم چزنا موفق شد در هفته‌ سوم لیگ فوتبال باشگاهی ایتالیا در دسته‌ برتر، به صدر جدول صعود کند. این تیم روز یکشنبه (۲۸ شهریور) در خانه‌ خود، لچه را با یک گل شکست داد و با ۷ امتیاز، بالاتر از اینتر ایستاد. البته اینتر تنها به دلیل تفاضل گل بدتر نسبت به چزنا در جایگاه دوم قرار گرفته است.

و اما روز شنبه، در نخستین روز از رقابت‌های هفته‌ سوم، آ.ث. میلان میزبان کاتانیا کالچو بود. تلاش دو تیم در این دیدار در نهایت به تساوی یک بر یک انجامید. باری و کالیاری نیز در همین روز به تساوی بدون گل رضایت دادند و مصاف دو تیم لاتزیو و فلیورنتینا با پیروزی دو بر یک به سود لاتزیوی پایتخت‌نشین به پایان رسید.

هفته‌ سوم سری A روز یکشنبه، از جمله با رویارویی یوونتوس با اودینزه پیگیری شد. یوونتوس که از دو دیدار پیشین تنها یک امتیاز اندوخته بود، موفق شد میزبان خود در بازی سوم را با ۴ گل در هم کوبد و تا جایگاه هشتم بالا بیاید. دیگر دیدار یکشنبه را اینترمیلان و پالرمو برگزار کردند که این مسابقه با نتیجه‌ دو بر یک به سود اینتر مهمان به پایان رسید. اینتر در حال حاضر بالاتر از کیه‌وو در جایگاه دوم جدول قرار دارد.

در روز یکشنبه همچنین نتایج زیر رقم خوردند:

برشا یک - کیه‌وو صفر
رم دو- بولونیا دو
پارما یک - جنوا یک
سمپدوریا یک- ناپل دو

کد خبر 116451
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز