همشهری آنلاین: در پنجمین هفته از مسابقات لیگ دسته اول ایتالیا، سری آ، تیم بحران‌زده آ اس رم به اولین پیروزی خود دست یافت، آنهم در برابر اینتر میلان، مدافع عنوان قهرمانی. در دیگر دیدار روز شنبه، آ ث میلان، مهمان خود جنوآ را شکست داد.

zlatan

اگر چه شامگاه شنبه (3 مهر) تنها دو دیدار در چارچوب رقابت‌های هفته‌ پنجم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا، سری A برگزار شد، اما در همین دو دیدار سه تیم حضور داشتند که از صاحب‌نامان فوتبال ایتالیا محسوب می‌شوند: آ ث میلان، اینتر میلان و آ اس رم.

تیم آ اس رم که در فصل گذشته خوش درخشیده و از نمایندگان ایتالیا در لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا در فصل جاری است، در چارچوب رقابت‌های ملی در فصل تازه، دور از انتظار ظاهر شده و چهار بازی نخست خود در سری آ را با سه شکست و یک تساوی به پایان برده بود.

در پنجمین هفته از مسابقات اما بازیکنان این تیم توانستند بحران خود را پشت سر گذارند و با پیروزی یک بر صفر بر اینتر میلان، مدافع عنوان قهرمانی نه تنها به نخستین پیروزی خود در فصل جاری برستند، بلکه اعتماد به‌نفس از دست رفته را باز یابند.

تک گل این دیدار را که در حضور ۳۰ هزار تماشاگر برگزار شد، ووچینیچ، بازیکن اهل مونته‌نگرو آ اس رم لحظاتی پیش از به صدا در آمدن سوت پایان بازی به ثمر رساند.

به گزارش دویچه‌وله، اینتر میلان علیرغم این شکست همچنان با ۱۰ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، اما دو تیم کیه‌وو ورونا و برشا کالچو که ۹ امتیازی هستند، این فرصت را دارند که با پیروزی بر حریفان خود در دیدارهای روز یکشنبه، از اینتر پیشی گیرند.

دیگر دیدار شامگاه شنبه میان تیم‌های آ ث میلان و جنوآ ۱۸۹۳ برگزار شد که در طی آن میلان توانست با تک گل زلاتان ابراهیموویچ، ستاره‌ سوئدی خود در دقیقه ۴۹، از سد حریف بگذرد و جای خود را در رده‌های بالای جدول تثبیت کند.

روز یکشنبه (4 مهر) ۸ دیدار دیگر هفته‌ پنجم مسابقات لیگ دست اول ایتالیا از این قرار برگزار می‌شوند:

آ اس چزه‌نا - ناپل
سامپدوریا جنوآ - اودینزه کالچو
کاتانیا کالچو - اف ث بولونیا
آ ث فیورنتینا - اف ث پارما
کیه‌وو ورونا - لاتزیو رم
پالرمو - لچه
آ اس باری - برشا کالچو
یوونتوس تورین - کالیاری کالچو

 

کد خبر 116942
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز