همشهری آنلاین: نهمین هفته لیگ برتر فوتبال ایران با پیروزی استقلال بر سایپا، توقف سپاهان در تهران، برتری ملوان، باخت سنگین پیکان و شکست صبا در لحظات پایانی آغاز شد.

foulad

در چارچوب مسابقات هفته نهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی تیم استقلال تهران با نتیجه 3 - 2 از سد سایپا گذشت.

در این بازی ابتدا کریم انصاری‌فرد سایپا را از حریف پیش انداخت اما پس از آن استقلال با سه گل امیر حسین صادقی، فرهاد مجیدی و آرش برهانی 3 - 1 از حریف پیش افتاد تا این که در لحظات پایانی مسابقه، کریم انصاری‌فرد از روی نقطه پنالتی گل دوم خود و سایپا را به ثمر رساند و بازی با نتیجه 3-2 به سود استقلال خاتمه یافت.


پاس همدان با 1 گل مهمانش صبای قم را شکست داد، تک گل پاس را امیر محبی در آخرین لحظات بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

فولاد خوزستان در اهواز شکست سنگینی را به پیکان قزوین تحمیل کرد و با 6 گل مقابل مهمانش به برتری رسید. آرش افشین 4 بار، بختیار رحمانی و مهدی مومنی گل‌های فولاد را در این بازی به ثمر رساندند.

تیم نفت تهران در ورزشگاه شهید دستگردی تهران موفق شد سپاهان را با تساوی بدون گل متوقف کند.

تیم ملوان بندر انزلی با نتیجه 3 بر 2 از سد مهمانش شاهین بوشهر گذشت. مهرداد اولادی هر 3 گل ملوان را به ثمر رساند و برای شاهین بوشهر امجد شکوه‌مقام و عباس پورخسروانی گل زدند.

در ورزشگاه باهنر کرمان دیدار مس و تراکتورسازی تبریز با تساوی 1 - 1 به پایان رسید. مصطفی سیفی ابتدا مس میزبان را پیش انداخت و محمدحسن ابراهیمی گل تساوی را برای تراکتور به ثمر رساند.

در آخرین بازی‌های هفته نهم، شنبه (27 شهریور) شهرداری تبریز میزبان پیروزی تهران خواهد بود و استیل آذین با صنعت نفت آبادان دیدار می‌کند.

به گزارش شبکه خبر، بازی تیم‌های ذوب آهن و راه آهن شهرری هم با توجه به بازی‌های ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا به چهارشنبه 14 مهر موکول شده است.

لیگ برتر فوتبال، سه هفته به علت حضور تیم ملی ایران در رقابت‌های فوتبال غرب آسیا تعطیل خواهد شد.

 

کد خبر 116264
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز