برای اکبر میثاقیان دیگر راهی جز پیروزی باقی نمانده است.

فوتبال

او که سال گذشته با اقتدار شهرداری تبریز را به لیگ برتر آورد، حالا قعرنشین لیگ است و از 8 بازی گذشته فقط 5 امتیاز به دست آورده است. شکست در این بازی خانگی به احتمال فراوان برکناری میثاقیان از شهرداری را به همراه خواهد داشت و او امیدوار است با شکست دادن تیم دوم جدول، فعلا فعالیتش را در تیم تبریزی ادامه دهد. در طرف مقابل، علی دایی هم برای برد به تبریز می‌رود. تیم او که در بازی قبلی 2 امتیاز حساس را در خانه از دست داد حالا در فکر جبران است تا با کسب یک پیروزی خارج از خانه صدرنشین لیگ برتر شود.پرسپولیس در شرایطی مقابل شهرداری تبریز قرار می‌گیرد که هادی نوروزی و غلامرضا رضایی مصدوم هستند و این باعث نگرانی علی دایی شده‌است.

آخرین اخبار حاکی از آن است که نوروزی به این دیدار نمی‌رسد ولی رضایی در 2 روز گذشته با تیم تمرین کرده و با زور آمپول به احتمال فراوان بازی خواهد کرد. در طرف مقابل شهرداری هم چند بازیکن تاثیرگذار خود از جمله علی کریمی، حبیب گردان، محسن نیسانی و ایران پوریان را در اختیار نخواهد داشت.

میثاقیان بدون باخت مقابل دایی

میثاقیان در بازی‌هایی که مقابل تیم دایی قرار گرفته به این مربی نباخته و مقابل پرسپولیس هم نتایج متوسطی گرفته است. این هفدهمین دوئل میثاقیان با پرسپولیس است. او با تیم‌های ابومسلم، راه‌آهن، شموشک و استقلال اهواز16 بار مقابل سرخپوشان قرار گرفته‌ که4 برد، 4 تساوی و 8 باخت به‌دست آورده است.

سرمربی شهرداری در آستانه بازی با پرسپولیس می‌گوید: «پرسپولیس همیشه تیم بزرگی است. اگر الان بازیکن بودم دوست داشتم در این تیم بازی کنم؛ چرا که پرسپولیس و استقلال به فوتبال ما تحرک می‌دهند. در هر صورت امروز چهره دیگری از شهرداری می‌بینید. لیاقت این تیم جایگاه فعلی‌اش نیست و من قول می‌دهم تیم ما سقوط نخواهد کرد.»

13 سال بدون شکست

پرسپولیس برای سی امین بار در طول تاریخ خود در شهر تبریز به میدان می‌رود. این تیم تا‌کنون 29 بار در مسابقات لیگ و جام حذفی در تبریز به میدان رفته و با تیم‌های تراکتور‌سازی‌، ماشین‌سازی‌، شهرداری، پتروشیمی و گسترش فولاد روبه‌رو شده است. در مجموع سرخپوشان در تبریز 14 برد، 11 تساوی و 4 باخت کسب کرده‌اند.

آنها فصل گذشته 3 بار در تبریز به میدان رفتند که یک تساوی و2 برد به‌دست آوردند. پرسپولیس در حالی در تبریز به مصاف شهرداری می‌رود که از آخرین شکست این تیم در این شهر 13 سال سپری شده است. حسین عبدی، مربی پرسپولیس هم در مورد این بازی می‌گوید: «این بازی برای شهرداری حیاتی است. آنها در بازی‌های گذشته موفق نبوده‌اند و اگر این بازی را هم نبرند به مشکل بر می‌خورند. اما بازیکنان ما برای اینکه بتوانند در صدر باشند به3 امتیاز این بازی نیاز دارند. اختلاف ما با ذوب آهن نباید زیاد شود.»

هشدار به بازیکنان استیل‌آذین

در یک بازی دیگر تیم بحران‌زده استیل‌آذین که در رده سیزدهم قرار دارد، به مصاف صنعت نفت - تیم چهارم جدول- خواهد رفت. مالک استیل‌آذین پس از حاشیه‌های به‌وجود آمده در چند هفته اخیر، روز چهارشنبه جلسه‌ای با بازیکنان داشت و درحالی‌که با عصبانیت حرف می‌زد، گفت: «هر کس می‌خواهد کم کاری کند و قصد ماندن در تیم را ندارد، بیاید پولش را بگیرد و از
استیل آذین برود.»

جلسه هدایتی با بازیکنان در شرایطی برگزار شد که شایعات مختلفی در مورد تغییر کادر فنی به‌وجود آمده و می‌گویند اگر استیل آذین امروز نتیجه‌ای غیر از پیروزی کسب کند، افشین پیروانی به‌عنوان سرمربی و علی پروین به‌عنوان مدیر فنی معرفی خواهند شد. در ضمن چند روزی است که شایعه بازگشت حمید استیلی به این تیم هم شنیده می‌شود و می‌گویند استیلی به‌دلیل بحران مالی در شاهین بوشهر قصد استعفا دارد.

کد خبر 116242

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز