همشهری‌آنلاین: با حضور 357 تن از اعضای اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران،انتخابات این اتحادیه برگزار و هئیت مدیره دور تازه آن شناخته شدند.

اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران


به گزارش همشهری آنلاین نوبت دوم مجمع عمومی اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، صبح روز سه‌شنبه،23 شهریور در محل انتشارات مروارید برگزار شد.

بر اساس این گزارش از همان ابتدای ساعت رای گیری حضور ناشران برای رای دادن چشمگیر بود ، به نحوی که تیم ناظر بر انتخابات بدون تمدید زمان رای گیری اعلام کرد نصاب لازم برای برگزاری انتخابات حاصل شده است.

بر اساس این گزارش و بنا بر اعلام آقای رجایی نماینده ناظر بر انتخابات از طرف مجمع امور صنفی، از میان 1051 عضو اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران ،357 نفر در محل حاضر شده و به دادن رای پرداختند که در نتیجه آن آقایان:
سید رفیع‌ احمد جواهری(انتشارات ابوعطا)با 231 رای،محمود آموزگار(نشر‌آمه) با 229 رای،نادر قدیانی(انتشارات قدیانی) با 228 رای،بهروز عطایی فرد(انتشارات عطایی)با 217 رای،فتح‌الله فروغی دهکردی(نشر شورا) با 210 رای، یحیی دهقانی(انتشارات مبتکران) با 161 رای،محمد مهدی فخری‌زاده(انتشارات روزنه ‌کار) با 161 رای به عنوان هفت عضو اصلی این اتحادیه حائز بیشترین آراء شدند.
همچنین خانم نیلوفر تیموریان(انتشارات ایرانبان) با 147 رای،مرتضی احمد ‌آخوندی(انتشارات دارالکتب اسلامیه)با 135 رای و عبدالحمید سیاح(انتشارات اسلام) با 124 رای به عنوان اعضای علی البدل این اتحادیه انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش از ترکیب هیئت مدیره قبلی اتحادیه ناشران وکتابفروشان تهران هیچ کس در فهرست نامزد‌های انتخابات قرار نداشت و در فهرستی هم که از طرف مجمع امور صنفی با عکس نامزدها در محل رای گیری نصب شده بود، روی نام حسن کیائیان رئیس دور قبلی اتحادیه و جای عکس وی را سفید کرده بودند.

بر اساس شنیده های خبرنگار ما کیائیان 24 ساعت  مانده به برگزاری دور اول انتخابات از نامزدی انصراف داد  و همین امر شائبه‌هایی را درباره نحوه کنار کشیدن او از دور انتخابات در میان ناشران دامن زد.

حسن کیائیان ریاست هیئت مدیره قبلی را بر عهده داشت که در زمان فعالیت آن طرح‌های خوبی تصویب شد که از جمله‌آنها تصویب  طرح ساماندهی کاربری فرهنگی برای ناشران و کتابفروشان تهران در شورای شهر تهران بود.

کد خبر 116120
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز