شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۸
۰ نفر

شهردار تهران از اتمام عملیات احداث بزرگراه شهید زین‌الدین تا پایان سال خبر داد

قالیباف

و گفت: تا 2ماه آینده بخش‌هایی از این بزرگراه در امتداد بزرگ‌ترین مسیربزرگراهی که شرق و غرب تهران را به هم متصل می‌کند، به بهره‌برداری خواهد رسید.دکتر محمدباقر قالیباف جمعه‌شب گذشته در مراسم جشن بزرگ عید سعید فطر که در بوستان پلیس منطقه 4 شهرداری با حضور هزاران نفر از شهروندان برگزارشد، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن این عید گفت: در ماه مبارک رمضان رسیدگی به همنوعان، ایتام و مساکین و دوری از گناهان به اوج خود می‌رسد و برابر آمار، جرایم نیز در ماه رمضان 65 درصد کاهش دارد، پس، از برکات این ماه در همه ایام سال بهره ببریم و از خدا بخواهیم به ما توفیق دهد تا در همه سال به فکر نیازمندان و همنوعان باشیم.

شهردار تهران گفت: همه تلاش ما در شهرداری این است که علاوه بر نیازهای عمرانی و خدماتی و فضای سبز به نیازهای روحی و معنوی شهروندان و همچنین موضوع اوقات فراغت نیز توجه داشته باشیم و موضوعات تربیتی و اخلاقی را در همه ایام سال و با همکاری همه اقشار به پیش ببریم.

قالیباف با تاکید بر اینکه همه برنامه‌های شهرداری با محوریت خانواده برنامه‌ریزی می‌شود اظهار کرد: خانواده‌محوری، از مهم‌ترین اهدافی است که شهرداری در برنامه‌های خود آن را دنبال می‌کند.وی در ادامه از اتمام کامل عملیات احداث بزرگراه شهید زین‌الدین تا پایان سال خبر داد و گفت: این بزرگراه به‌عنوان امتداد بزرگ‌ترین مسیر بزرگراهی شهر در آینده نزدیک و تا پایان سال به‌طور کامل احداث می‌شود و تا 2ماه آینده نیز بخش‌هایی از آن به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: این مسیر بزرگراهی که شرق و غرب تهران را به هم متصل می‌کند از منتهی‌الیه شرق تهران از ورودی جاده جاجرود و هراز آغاز می‌شود و به سمت منتهی‌الیه غرب تهران در وردآورد کرج ادامه می‌یابد. شهردار تهران خاطرنشان کرد: ساخت مترو نیز در شرق تهران درشمال منطقه 4 در بزرگراه شهید صیاد شیرازی به سرعت ادامه دارد.

براساس این گزارش در این مراسم از نام‌آوران منطقه 4 تجلیل شد و شورایاران منطقه به نمایندگی از شهروندان منطقه4، لوح یادبودی را به شهردار تهران اهدا کردند.

تهران را با برنامه‌های متنوع، شاد می‌کنیم

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نیز در حاشیه این مراسم گفت: در جلسه‌ای که با آموزش و پرورش برگزار شد، اعلام آمادگی کردیم تا در تمامی مدارس دخترانه شهر، وسایل ورزشی نصب کنیم تا علاوه بر استفاده دانش‌آموزان، بانوان ساکن در محلات همجوار مدارس نیز در خارج از ساعات تحصیلی از این وسایل استفاده کنند.

سید محمدهادی ایازی در جمع خبرنگاران با اشاره به سامانه‌های نشاط و برنامه‌هایی که به مناسبت‌های مختلف در تهران برگزار می‌شود، تصریح کرد: طی مذاکراتی که با روانشناسان مختلف صورت گرفت همه آنان تاکید داشتند که باید برنامه‌های شاد و نشاط‌آور در سطح تهران گسترش یابد که ساز و کار آن در برنامه‌های شهرداری مهیا شده و این قول را می‌دهم که این برنامه‌ها استمرار یابد که البته تاکید داریم تا در همه برنامه‌ها یک پیام آموزشی برای شهروندان وجود داشته باشد و در برنامه‌ها، شادی همراه با معنویت را دنبال می‌کنیم.

به گفته ایازی، هفته آینده جلسه مشترکی بین روسای آموزش و پرورش مناطق و معاونان فرهنگی و اجتماعی برگزار خواهد شد تا هماهنگی‌های بیشتر برای بازگشایی مدارس انجام شود.

کد خبر 115863

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز