همشهری آنلاین: یک کارشناس بوندس لیگا گفت: تمدید قرارداد ریبری ‌انگیزه کافی به رائول برای قبول پیشنهاد شالکه داد.

raul

به گزارش فارس به نقل از بیلد، گونتر نتزر، هافبک نامی اسبق ژرمن‌ها که به عنوان تحلیلگر با تلویزیون کار می‌کند و مقالاتی به رشته تحریر می‌آورد، در آخرین یادداشت خود نوشت: حضور بازیکنان شاخص در بوندس‌لیگا دلایل متفاوتی دارد. به نظر من یک دلیل عمده برای حضور ستاره‌ای چون رائول گونزالس در شالکه، این است که هافبک شاخصی مثل فرانک ریبری با وجود دریافت پیشنهادات کلان از تیم‌های انگلیسی و اسپانیایی‌، حاضر می‌شود د‌ر بایرن مونیخ بماند و قراردادش را تمدید کند.

بازیکن طلایی ژرمن‌ها در دهه شصت و هفتاد افزود: روز سه‌شنبه گذشته که موعد نقل‌و‌انتقالات تیم‌های اروپایی به پایان رسید، چیزی نمانده بود شالکه حتی رافائل فان‌در‌فارت را که درست لحظه آخر به تاتنهام انگلیس رفت، از رئال شکار کند. در عوض آبی‌ها هونتلار، خورادو و فلستن را جذب کردند و در کنار مهاجم تازه‌وارد به عنوان ستارگان خریداری شده معرفی کردند. دیگو از یوونتوس به وولفسبورگ آمد، بالاک از چلسی به بایرلورکوزن رسید و رود فان نیستلروی در هامبورگ ماند. آرین روبن و فرانک ریبری هم برای همکاری‌های تازه در مونیخ تلاش کردند.

وی نتیجه‌گیری کرد:‌ چنین شمار زیادی از فوق ستارگان در دوره‌های قبلی بوندس لیگا هیچگاه سابقه نداشت؛ اما امسال عاقبت روی داد.

 

کد خبر 115528
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز