عدم‌دعوت از فرهاد مجیدی و میلاد میداوودی به تیم ملی، اختلاف مسئولان باشگاه استقلال با کادر فنی تیم ملی را وارد مرحله جدیدی کرده است.

استقلال

گویا صحبت‌های افشین قطبی در کنفرانس مطبوعاتی روز یکشنبه به مذاق استقلالی‌ها خوش نیامده و آنها معتقدند که سرمربی تیم ملی با اظهارات غیرمنطقی خود سعی دارد عدم ‌دعوت از مجیدی و میداوودی را توجیه کند.

چند هفته پیش این پرویز مظلومی بود که پس از مصاحبه علیه قطبی با جریمه نقدی از سوی کمیته انضباطی مواجه شد ولی حالا نوبت علی فتح‌الله‌زاده است که به دفاع از 2بازیکن تیمش پرداخته و دلایل قطبی را برای دور ماندن مجیدی و میداوودی از تیم ملی رد کند.

حمله به قطبی و منصوریان

بعد از دعوت نشدن مجیدی شایعاتی به‌وجود آمد مبنی بر اینکه علیرضا منصوریان دستیار قطبی با این بازیکن ارتباط خوبی ندارد که این موضوع در عدم‌دعوت کاپیتان استقلال به تیم ملی نقش داشته است. نکته قابل تأمل این است که فتح‌الله‌زاده هم منصوریان را عامل دوری مجیدی می‌داند.سرپرست موقت استقلال بدون اینکه اسمی از منصوریان بیاورد، می‌گوید: «در مورد مجیدی نظر قطبی برای ما قابل‌قبول نیست.

او معتقد است مجیدی انگیزه دارد اما دعوت نمی‌شود، واقعا این حرف یعنی چه؟ قطبی با صراحت بگوید که یکی از دستیارانش با فرهاد مشکل دارد و به همین دلیل او را دعوت نمی‌کند. این حرف‌ها کدام است که بازیکن گرسنه و تشنه نیست. من نمی‌خواهم در آستانه سفر تیم ملی بیشتر از این حرف بزنم اما فقط به قطبی هشدار می‌دهم حواسش به اطرافیانش باشد.»

فتح‌الله‌زاده با لحنی عصبانی ادامه می‌دهد:« ایشان به‌عنوان سرمربی تیم ملی می‌تواند ابعاد دیگری را درنظر بگیرد اما ابعاد اصلی را درنظر نمی‌گیرد. هر مربی باید بهترین بازیکن را دعوت کند که ایشان این اصول را زیر پا گذاشته است. من می‌گویم که بعضی از اطرافیان قطبی در حال شیطنت هستند و بزرگ‌تر از دهان خود حرف می‌زنند. اگر این نوع صحبت‌ها ادامه داشته باشد ما حتما برخورد می‌کنیم.»

او در مورد عدم‌دعوت از میداوودی و حرف‌های قطبی که معتقد است مصدومیت این بازیکن تمارض بوده است، می‌گوید:« اصلا اینطور نیست که میلاد تمارض کرده باشد. دست او آسیب دیده بود و به قطبی هم این موضوع را گفت، در ضمن سرمربی تیم ملی هم اجازه ترک اردو را به میلاد داد. میداوودی با همان دست آسیب دیده برای استقلال بازی کرد و چرا باید انگ تمارض به او زده شود. پس من می‌توانم بگویم ایمان مبعلی که قبل از بازی با سپاهان گفت زانویش درد می‌کند و ما او را در ترکیب قرار ندادیم و اکنون که با تیم ملی در حال تمرین است، برای استقلال تمارض کرده است.»

منصوریان علیه فتح‌الله‌زاده

منصوریان هم بعد از اتفاقات چند روز اخیر، جواب فتح‌الله‌زاده را می‌دهد ولی او هم اسمی از سرپرست موقت استقلال نمی‌آورد. منصوریان می‌گوید: «مجیدی مانند برادر کوچک من است. اینکه جریاناتی باشد که نبود او و میداوودی به سمت اصغر حاجیلو یا من سوق پیدا کند به هیچ وجه درست نیست.

من یکی از بانی‌های حضور مجیدی در استقلال بودم و هنوز چک 10 میلیون تومانی من بابت آسیب‌دیدگی احتمالی مجیدی در منزل فتح‌الله‌زاده است که اگر او آسیب می‌دید باید آن را به اجرا می‌گذاشتم. از خود فتح‌الله‌زاده این مورد را سؤال کنید که به من گفت این چک را به‌عنوان یادگار نگه می‌دارم.»

منصوریان ادامه می‌دهد: «اگر این کارها ادامه پیدا کند و من را روبه‌روی همبازی‌های قدیمی‌ام بگذارند و اتفاقات به‌نحوی باشد که روبه‌روی استقلال قرار بگیرم، حرف‌های ناگفته زیادی دارم. هنوز 10درصد اسرار استقلال را به کسی نگفته‌ام که در این صورت اگر لازم ببینم چیزهایی را می‌گویم که خیلی از دوستان حتی روی خیابان آمدن را دیگر نداشته باشند. بگذارید منصوریان مانند همیشه آرام باشد. به جای اینکه بازیکنان را روبه‌روی من یا قطبی و حاجیلو قرار دهید، توصیه می‌کنم این کارها را انجام ندهید. اگر استقلال نتیجه نمی‌گیرد عوامل آن را نباید به گردن افراد دیگری بیندازند.»

قطبی: مجیدی دعوت می‌شود

با توجه به اتفاقات به‌وجود آمده حالا قطبی سعی در کنترل‌کردن اوضاع دارد. او که می‌داند چالش با مسئولان استقلال، تیم ملی را وارد حاشیه خواهد کرد، از احتمال دعوت مجیدی به اردو خبر می‌دهد. قطبی می‌گوید:«مجیدی بازیکن تاثیرگذار و خوبی است.درهای تیم ملی به روی فرهاد باز است و شاید در بازی‌های دوستانه آینده که در ماه اکتبر پیش رو داریم او را به تیم ملی دعوت کنم.»شاید این حرف قطبی اعلام یک آتش بس موقت باشد ولی او به‌خوبی می‌داند که درصورت ادامه اختلافات باشگاه استقلال با منصوریان و حاجیلو، به تنهایی نمی‌تواند این حاشیه‌ها را جمع کند.

کد خبر 115138

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز