دوری علی کریمی ستاره پرحاشیه استیل آذین از این تیم بیشتر از 10روز طول نکشید

فوتبال کریمی

او عصر روز گذشته در تمرینات تیمش شرکت کرد تا آرامش در باشگاه استیل آذین فعلا برقرار شود.کریمی که بعد از بازی با استقلال توسط مدیرعامل باشگاه اخراج شد، پس از حرف و حدیث‌های فراوان دوباره به این تیم برگشت و قرار است در بازی با تراکتورسازی که روز شنبه برگزار می‌شود تیمش را همراهی کند.

در مورد سرنوشت کریمی در استیل آذین و نحوه بازگشت او به تمرینات حرف و حدیث‌های زیادی مطرح شد. این بازیکن در مصاحبه هایش اعلام کرده بود که فقط درصورتی به استیل‌آذین بر می‌گردد که آجورلو از او عذرخواهی کند، از طرفی مدیرعامل استیل آذین هم گفته بود که کریمی باید دو بار عذرخواهی کند تا مجوز بازگشتش به تیم صادر شود ولی در نهایت هیچ کس عذرخواهی نکرد تا کاپیتان دوم استیل آذین پس از جریمه مالی و سپری کردن محرومیت خود به تمرینات بازگردد.

کمیته انضباطی باشگاه استیل آذین عصر روز سه‌شنبه برای رسیدگی به وضعیت کریمی تشکیل جلسه داد و در نهایت این بازیکن را 40میلیون تومان جریمه نقدی و 2جلسه از همراهی تیم محروم کرد.این محرومیت حالا سپری شده و کریمی در بازی با تراکتورسازی می‌تواند تیمش را همراهی کند، خبری که قطعا برای لوبیسا تومباکوویچ خوشحال‌کننده است.

کریمی در مورد حکم کمیته‌انضباطی باشگاه استیل آذین با ملایمت خاصی حرف می‌زند، این در حالی است که برخی پیش‌بینی می‌کردند موضع‌گیری‌های او علیه مدیرعامل همچنان ادامه داشته باشد. البته کریمی در این 10روز به خواسته مالک باشگاه سیاست سکوت در پیش گرفت و حالا اعتراضی هم به جریمه‌شدنش ندارد.

او می‌گوید: «من به رای کمیته انضباطی باشگاه استیل‌آذین احترام می‌گذارم و در تمرین تیم حاضر می‌شوم تا برای بازی با تراکتورسازی آماده شوم. در این مدت هم به احترام باشگاه و تمام عزیزانی که نسبت به من لطف داشتند سکوت کردم که جا دارد از همه آنها‌ تشکر کنم. از امروز هم تمام تلاشم‌ را برای‌ موفقیت ‌تیم به کار‌ می‌گیرم.»

کریمی رابطه‌ای نزدیک و صمیمی با حسین هدایتی مالک باشگاه دارد و نکته قابل تأمل در مورد اختلاف این بازیکن با مدیرعامل این بود که مالک باشگاه حاضر نشد پشت کریمی را خالی کند. با این شرایط، قابل پیش‌بینی بود که کریمی هر چه زودتر به تمرینات بازگردد، ضمن اینکه استیل‌آذین در غیاب او مقابل مس کرمان در تهران با تساوی یک - یک متوقف شد و مقابل پیکان هم شکست خورد.

این نتایج خشم تومباکوویچ را هم به همراه داشت و این مربی در مصاحبه‌ای که بعد از بازی با پیکان داشت، دلیل نتیجه‌نگرفتن تیمش را غیبت کریمی و حاشیه‌های به‌وجود‌آمده در چند روز اخیر اعلام کرد. بدین‌ترتیب نیاز تیم به کریمی مهم‌ترین دلیلی است که محرومیت او بیش از 2جلسه نباشد.

می‌گویند که مدیرعامل مخالف بازگشت کریمی به تیم بوده ولی فشارهای هدایتی باعث شده که وی از موضع خود عقب نشینی کند. مالک استیل آذین اما این موضوع را تکذیب کرده و می‌گوید: «مدیرعامل باشگاه و کریمی مشکلی با هم ندارند و با موافقت آجورلو بود که کریمی را به تیم بازگرداندیم. من هیچ‌چیز را به مدیرعامل تحمیل نکردم بلکه مدیریت باشگاه با درایت خود تصمیم به بازگشت کریمی گرفت.»

بازگشت کریمی آرامش موقت را در باشگاه استیل آذین برقرار کرد ولی طبیعی است که اتفاقات چند روز اخیر باعث خواهد شد تا دیگر رابطه خوبی بین او و مدیرعامل برقرار نباشد. با این شرایط و با توجه به‌خصوصیات اخلاقی کریمی، هر لحظه امکان وقوع اتفاقات جدید وجود دارد.

در این میان باید در انتظار مواضع مدیرعامل در تقابل با رفتارهای کریمی و تصمیمات مالک باشگاه استیل‌آذین باشیم. از طرفی اضافه‌شدن واعظی آشتیانی و مهریزی به هیأت‌مدیره باشگاه، شایعات درخصوص جدایی آجورلو از این تیم را بیشتر می‌کند. البته مالک استیل آذین سعی دارد همه چیز را طبیعی جلوه دهد.

او در مورد افزایش تعداد اعضای هیأت‌مدیره می‌گوید: «چه اشکالی دارد تعداد اعضا 7 نفر یا 9 نفر باشد. مهم این است که همگی آقایان برای موفقیت باشگاه و تیم زحمت می‌کشند.» با بازگشت کریمی تب حاشیه‌ها در استیل آذین کمی فروکش کرد ولی دور از ذهن نیست که باز هم شاهد اتفاقات جدید در این تیم باشیم.

کد خبر 114813

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز