گروه ورزشی - کریم اعظمی: برای هیچ کس قابل تصور نبود که استیل‌آذین با ستاره‌هایش بعد از هفت هفته فقط موفق به کسب 9 امتیاز شود.

mahdavikia

آنها لیگ را خوب شروع کردند ولی اختلافات علی کریمی با مدیرعامل باشگاه یکباره استیل آذین را در بحران فرو برد و این موضوع با سقوط استیل‌آذین به رده نهم همراه شد.

مهدی مهدوی‌کیا کاپیتان استیل‌آذین هم معتقد است که حاشیه‌های به‌وجود آمده در هفته‌های گذشته تاثیر زیادی در روند نزولی تیمش داشت. او در مورد اوضاع بحرانی استیل آذین و مسائل مختلف دیگر به سؤالات همشهری پاسخ می‌دهد. مهدوی کیا امیدوار است که تیمش هر چه زودتر از این شرایط نامناسب خارج شود.

  • آقای مهدوی کیا، باخت به تراکتورسازی برای شما قابل باور بود؟

راستش را بخواهید غافلگیر شدیم.تیم ما خوب بازی کرد و فرصت‌هایی هم برای گلزنی داشتیم که متأسفانه از دست دادیم ولی آنها از یک فرصت به‌خوبی استفاده کردند و 3امتیاز را گرفتند. متأسفانه روی یک ضربه کرنر تمرکزمان را از دست دادیم و باختیم که این نتیجه تأسف آور است.

  • فکر می‌کنید مستحق برد بودید؟

به‌نظر من بازی برابری بود و تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود. به‌هر صورت ما این بازی را باختیم و در حال حاضر شرایط خوبی نداریم. 3مساوی و 2باخت اصلا نتیجه خوبی نیست و امیدوارم هر چه زودتر این شرایط تغییر کند.

  • قبول دارید باخت به پیکان و تراکتورسازی اصلا قابل توجیه نیست؟

من گفتم که این نتایج اصلا خوب نیست و ما باید از این شرایط خارج شویم.

  • دلیل افت استیل‌آذین چیست؟

هر تیمی که جلوی ما بازی می‌کند انگیزه‌اش چندبرابر است و این کار ما را سخت می‌کند. در ضمن وقتی نتیجه نمی‌گیریم باید قبول کرد که مشکل داریم و بهتر است دنبال برطرف‌کردن نقاط ضعف خود باشیم. همه تیم‌ها دچار افت می‌شوند و حالا ما در این مقطع افت کرده‌ایم که امیدوارم هرچه زودتر این شرایط بد را پشت سر بگذاریم.

  • قبول دارید که حاشیه‌های مربوط به ماجرای اختلاف کریمی و مدیریت باشگاه، در افت استیل آذین نقش داشت؟

بله، همینطور است.در فوتبال همه چیز به مسائل فنی خلاصه نمی‌شود و این حاشیه‌ها تاثیر خودش را گذاشت.این وضعیت بد استیل آذین نتیجه حاشیه‌هایی است که درست شد.

  • ولی ظاهرا علی کریمی هم دست‌بردار نیست و همچنان مصاحبه می‌کند؟

مگر چیزی گفته است؟او گفته خدا کسانی را که باعث شدند استیل‌آذین به این روز بیفتد، به سزای اعمال شان برساند.
من اصلا دوست ندارم در مورد این مسائل حرف بزنم و دنبال حاشیه هم نیستم؛ فقط امیدوارم اختلاف کریمی با مدیرعامل برطرف شود.

  • قبول دارید که بازی‌کردن کریمی در خط دفاع به ضرر استیل آذین است؟

بله، این یکی از مشکلات ماست و امیدوارم هر چه زودتر کادر فنی بررسی‌های لازم را انجام دهد.من از همان اول فصل گفتم که استیل آذین در پست دفاع میانی باید بازیکن جذب کند، البته بازیکنان زیادی تست شدند ولی مورد نظر کادر فنی قرار نگرفتند.

  • از عملکرد خودتان در این 7 هفته راضی بودید؟

بد نبوده است. به هر حال من سال‌ها در فاز تهاجمی در تیم‌های مختلف بازی کرده‌ام ولی اینجا دفاع هستم و کارهای تدافعی در اولویت کار من است. اول باید به دفاع فکر کنم بعد حمله.

  • از این شرایط ناراضی هستید؟

برای من فقط خواسته‌های سرمربی و موفقیت تیم مهم است.

  • کیفیت فنی بازی‌های لیگ را پس از دوری چند ساله از فوتبال ایران چطور ارزیابی می‌کنید؟

به‌نظر من کیفیت بازی‌ها خوب است ولی مشکل امکانات همچنان وجود دارد که یکی از آنها زمین‌های نامناسب است. به‌عنوان مثال در این بازی زمین ورزشگاه اصلا شرایط مناسبی نداشت و بلندی چمن مشکل‌ساز شد.

  • در این 7هفته کدام تیم‌ها را در حد قهرمانی دیدید؟

ذوب‌آهن و پرسپولیس خیلی خوب امتیاز گرفتند ولی زمان زیادی تا پایان لیگ باقی مانده و اصلا نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد.هنوز ابتدای لیگ است و روزهای خوب و بد برای هر تیمی وجود دارد.

  • بازی هیجان انگیز سپاهان و استقلال را دیدید؟

بله. من با دیدن این مسابقه یاد بازی پارسال استیل‌آذین با استقلال در جام حذفی افتادم. امیدوارم همه بازی‌ها همین‌طور پر هیجان و دیدنی باشد.

  • خبر دارید که هامبورگ و اینتراخت فرانکفورت، 2تیم سابق شما، در هفته دوم بوندس لیگا مقابل هم قرار گرفتند و هامبورگ حریف خود را شکست داد؟

بله می‌دانم. به هر حال رویارویی آنها برای من جالب بود و من از برد هامبورگ خوشحال شدم چون یک هامبورگی هستم.

کد خبر 115037

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز