همشهری آنلاین: فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران گفت: عده‌ای می‌گویند تهدیدهای اخیر تنها یک عملیات روانی است و عده‌ای دیگر می‌گویند کاملا جدی است، ولی ما در هر دوی این موارد باید هشیار باشیم.

hosien hamedani

سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی در همایش فرماندهان و حوزه‌های مقاومت بسیج سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با بیان این مطلب، اظهار کرد: ما یک ماموریت بیشتر نداریم و آن تشکیل بسیج 20 میلیونی به فرمایش امام (ره) و بسیج ده‌ها میلیونی به فرموده‌ رهبر انقلاب است که اگر این امر انجام شود هیچ‌گونه تهدیدی نخواهیم داشت و یک الگو برای کشورهای مسلمان و غیرمسلمان خواهیم بود.

به گزارش ایسنا،وی افزود: برای این‌که آهنگ حرکت را برای تشکیل بسیج ده‌ها میلیونی تندتر کنیم، باید اقشار بسیج مثل بسیج دانش‌آموزی، بسیج دانشجویی، پزشکی و ... را در پایگاه‌های مقاومت راه‌اندازی کنیم، البته این از نظر کمی است و از لحاظ کیفی باید بر روی آن بحث کنیم.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران، با بیان این‌که بسیجی در موضع‌گیری‌ها جسارت و جرات دارد، گفت: در سال گذشته با بعضی از نخبگان جامعه صحبت می‌کردیم و برای آن‌ها دلیل می‌آوردیم که این حرکات نشان از فتنه دارد و دست دشمنان در کار است، اما باز می‌دیدیم که موضع‌گیری نمی‌کردند.

وی ادامه داد: این سوال برای خود من پیش آمده بود که چرا این‌ها موضع‌گیری نمی‌کنند؟ آیا ما گمراهیم یا این افراد؟ و کسی به این سوال پاسخ نداد تا آقا فرمودند که بعضی از نخبگان می‌دانستند حق با کیست، تقلب نشده و این جریان به آن‌سوی مرز وصل است، اما جرات و جسارت این را نداشتند که بیان کنند.

همدانی با بیان این‌که همانطور که در تهدید فرهنگی و امنیتی کار کارشناسی می‌کنیم در بحث تهدید اقتصادی نیز باید ورود پیدا کنیم، گفت: امروز بخش سرمایه‌داری نماینده به مجلس می‌فرستد. ممکن است در آینده رییس‌جمهور هم بفرستد. طبق قانون سرمایه ملت را می‌برند. اصل 44 درست است، ولی ما باید کار را به مردم واگذار کنیم، مثل واگذاری دفاع مقدس به مردم که دیدیم این مردم بودند که جنگ را اداره کردند نه ارتش و سپاه.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران، در پایان گفت: در فتنه سال گذشته هم ما نیروهایمان را وارد کردیم و تلاش زیادی هم شد اما فتنه مهار نشد و در نهایت حضور مردم در 9 دی و 22 بهمن بود که به غائله پایان داد.

 

کد خبر 114460
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز