گروه سیاسی: رئیس اداره عملیات ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تهدیدهای تازه مسئولان آمریکایی و رژیم صهیونیستی علیه ایران تاکید کرد: درصورت هرگونه اقدام نابجا از سوی دشمن، به هیچ کشتی‌ای اجازه عبور نخواهیم داد

نیروهای مسلح

 

علی شادمانی در مراسم سالروز شکست حصر پاوه گفت: ما برای حفظ تمامیت ارضی کشور و دستاوردهای انقلاب‌مان با هیچ کس شوخی نداریم . وی ادامه داد: آن کشوری که به دشمن پایگاه و امکان اقدام نظامی بدهد برای ما به مثابه دشمن تلقی خواهد شد و ما امروز به اتکای مجاهدت و ایمان مدافعان کشور به همه پایگاه‌های نظامی دشمن تسلط داریم.

براساس متنی که سپاه‌نیوز منتشر کرد، وی افزود: اسرائیل حیاط خلوت شماست و اگر کوچک‌ترین تهاجم یا تجاوزی به هر نقطه‌ای از این کشور بشود، حیاط خلوت شما در امان نخواهد ماند، ما امروز در همه‌جا به شما دسترسی داریم و این را ثابت کرده‌ایم.

شادمانی همچنین تاکید کرد: ما در رزمایش‌ها توانایی‌های خود را به رخ دشمن کشیدیم تا بدانند همواره از منافع‌مان در منطقه محافظت خواهیم کرد.او با طرح این سؤال که چرا آمریکا به ایران حمله نمی‌کند، گفت: این به‌دلیل اطلاع دشمن از توانایی ماست و این توانایی امروز به برکت عظمت و اقتدار رهبری عزیز است؛ رهبری که امام‌گونه کشورش را از معرض تمامی این خطرات نجات داده و مردم کشور را در اوج اقتدار نگه‌داشته است.

 

کد خبر 114258

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز