گروه شهری: آیت‌الله محمد امامی کاشانی ضمن متدین، خوشفکر و فعال‌خواندن محمد باقر قالیباف، شهردار تهران از احداث باغ موزه دفاع مقدس قدردانی کرد.

emamikashani

در دیدار معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران باتولیت مدرسه عالی شهیدمطهری و امام جمعه موقت تهران، وی گفت: ایجاد باغ موزه دفاع مقدس کار بسیار ضروری و لازمی بود که شهرداری به آن اهتمام کرده است. آیت‌الله امامی کاشانی اظهار داشت: ما همه به رزمندگان و شهدا و آزادگان سال‌های دفاع مقدس بدهکاریم و باید یاد و خاطره آنها را با انجام اینگونه امور زنده نگه داریم.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، دیدار معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با آیت‌الله امامی کاشانی در محل مدرسه عالی استاد شهید مطهری انجام شد. ایازی در این دیدار گزارشی از عملکرد شهرداری تهران در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی به‌ویژه در ارتباط با فعالیت‌های دینی، قرآنی و آسیب‌های اجتماعی و امر به معروف و نهی از منکر ارائه کرد.

پس از این گزارش آیت‌الله امامی کاشانی با استقبال از برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از لزوم وجود نظام تشکیلات به‌منظور سرو سامان گرفتن کارها سخن گفت و ادامه داد: در اسلام از این امور به امور حسبه نام برده می‌شود مانند همان فعالیت‌هایی که شما برشمردید از جمله امر به معروف و نهی از منکر و شهرداری کار حسبه را در اجرا عملی کرده است با کار تشکیلاتی خیلی خوب و این نشان از حضور یک مدیریت خوب است.

وی افزود: انجام این همه کار و رسیدگی به این امور نظیر کارهای شهرداری همت می‌خواهد آن هم همت عالی. همت عالی در رسیدگی به امور جامعه کار انسان‌های عارف است و خوشبختانه در این زمینه دکتر قالیباف شهرداری متدین، خوش فکر، فعال و موفق بوده است.

آیت‌الله امامی کاشانی با اعلام اینکه کارهایی که در زمینه رفع آسیب‌های اجتماعی در شهر می‌شود در واقع عبادت است افزود: کارهایی که در شهرداری انجام شده مخصوصا در زمینه آسیب‌های اجتماعی احتیاج به پیگیری و تداوم دارد که این امر منوط به این است که نیروهایی که به این کارها گمارده می‌شوند با انگیزه باشند و این انگیزه را باید از مدیران خود بگیرند که الحمدلله این خصوصیت در فعالیت‌های شهرداری چشمگیر است.

از نظر ایشان، اگر هدف خدمت به مردم باشد خود خدمت جوهر خدمتگذار را که نشان خلوص اوست نشان می‌دهد. وی از این بابت به شهردار تهران تبریک گفت و اظهار داشت: به‌ آقای قالیباف که موتور محرک این فعالیت‌ها هستند تبریک گفته و تشکر و قدردانی می‌کنم و برای ایشان و مدیران و همکارانشان دعا می‌کنم.

کد خبر 114148

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز