گروه حوادث: زنجیره‌ سرقت‌های سریالی داماد و پدرزن‌ زمانی پاره شد که آنها هنگام فرار از دست مالباخته با یک خودروی سواری تصادف کردند و توسط مردم دستگیر شدند

سارقان

22 تیرماه امسال زن جوانی مقابل یک دستگاه خودپرداز در جنوب تهران رفت و بعد از برداشت مقداری پول از حسابش به طرف خانه به راه افتاد.هنوز چند قدمی تا رسیدن به خانه مانده بود که ناگهان 2 سرنشین یک موتورسیکلت به طرف زن جوان حمله‌ور شدند. آنها قصد سرقت کیف این زن را داشتند اما او محکم کیفش را گرفته بود و همین باعث شد تا وی چند متری روی زمین کشیده شود.

یکی از موتورسواران وقتی دید زن جوان حاضر نیست کیفش را رها کند، او را به باد مشت و لگد گرفت و در همین هنگام ساکنان محل با شنیدن فریادهای مالباخته از ماجرای سرقت باخبر شدند. سارقان موتور سوار با دیدن همسایه‌ها، کیف طعمه خود را رها کردند و با سرعت پا به فرار گذاشتند. تعدادی از همسایه‌ها به کمک زن جوان شتافتند و او را به بیمارستان منتقل کردند؛ بقیه هم به تعقیب دزدان موتورسوار پرداختند و لحظاتی بعد موفق شدند آنها را در خیابان شناسایی کنند.

سارقان که سعی داشتند با سرعت زیاد از دست مردم فرار کنند، ناگهان با یک خودروی پرشیا که در حال عبور از خیابان بود برخورد کردند و هردوی آنها به دام افتادند. لحظاتی بعد ماموران کلانتری 152 خانی‌آبادنو در محل حاضر شدند و هر دو متهم را به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران منتقل کردند.

سرهنگ اسدی، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران، با بیان این خبر گفت: در بازجویی از متهمان مشخص شد آنها داماد و پدرزن هستند که با همدستی یکدیگر دست به سرقت و کیف‌قاپی در سطح شهر می‌زدند. وی ادامه داد: متهمان مدعی شدند به خاطر تامین هزینه مواد‌مخدر دست به سرقت می‌‌زدند و پول‌های دزدی را خرج خرید کراک و شیشه می‌کردند.

سرهنگ اسدی با اشاره به اینکه تحقیقات برای شناسایی دیگر جرایم احتمالی متهمان ادامه دارد از افرادی که در منطقه خانی‌آبادنو و جنوب‌غرب تهران توسط سرنشینان یک دستگاه موتور سیکلت هوندا هدف سرقت قرار گرفته‌اند خواست برای شناسایی متهمان به اداره آگاهی مراجعه کنند.

کد خبر 113968

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز