همشهری آنلاین: رئیس قوه قضائیه گفت، اطمینان داریم با وحدت مردم و درایت مسئولان تاثیر تحریم‌های ناجوانمردانه علیه ایران کمتر خواهد شد

قوه قضائیه

به گزارش ایلنا رئیس قوه‌ قضاییه طی سخنانی در جلسه مسئولان عالی قضائی با اشاره به تحریم‌های فراتر از مصوبه‌ شوای امنیت از سوی آمریکا و هم‌پیمانانش علیه ایران گفت: به نظر می‌رسد این تحریم‌های استکباری فراتر از مصوبه‌ شورای امنیت، به منظور ایذاءملت شجاع ایران و ایجاد خلل در اراده‌ پولادین آنهاست، اما تردیدی نیست که این بار هم ملت ما از این امتحان سربلند بیرون خواهد آمد.

آیت‌الله صادق آملی لاریجانی با بیان این‌که ملت عزیز ایران بیش از 30 سال است که در تحریم قرار دارد،گفت: ملت شجاع ایران اسلامی از مواضع عزتمند خود عقب‌نشینی نخواهد کرد و با تعامل و وحدت کلمه این تحریم‌ها را به فرصت تبدیل خواهد کرد.

لاریجانی اظهارداشت:اطمینان داریم علاوه بر آگاهی و وحدت مردم فهیم ایران، با درایت و هوشمندی مسوولان تاثیر این تحریم‌های ناجوانمردانه کمتر خواهد شد و محقق شدن این مهم توان و اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان خواهد کشید.

رئیس قوه‌ قضاییه در ادامه با تبریک حلول ماه مبارک رمضان بر مغتنم شمردن فرصت‌های این ماه عزیز تاکید کرد و افزود: این ماه بزرگ خدا با همه‌ی خصایص متمایز و بی‌نظیرش فرصتی است تا بتوانیم با تزکیه نفس در سلوک طریق قرب الهی با سرعت بیشتری حرکت کنیم.

آملی لاریجانی توجه جدی‌تر و بیشتر مسئولان را به ظرفیت‌های معنوی این ماه شریف خواستار شد و اضافه کرد: همه موظفیم با مراقبه نفس در این ماه عظیم، مراتب اعتلای خود را به سوی قرب الهی سریع‌تر بپیماییم.

رئیس قوه‌ قضاییه ابراز امیدواری کرد که با توفیق الهی و تلاش بیشتر در جهت خودسازی در ماه مبارک رمضان دچار حسرت و پشیمانی ناشی از گذشت فرصت‌های کوتاه این ماه مبارک نشویم.

در ادامه این جلسه مسئولان عالی قضایی راهکارها و روش‌های مربوط به پیش‌گیری از وقوع جرم را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

کد خبر 113942
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز