جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۶
۰ نفر

امیر بهادری نژاد: خبر: رئیس سازمان تربیت‌بدنی به خبرگزاری دانشجویان ایران گفت: تیم ملی فوتبال باید در جام ملت‌های آسیا قهرمان شود

view

فلش‌بک: دقیقا به خاطر داریم که 4 سال قبل پیش از آغاز جام جهانی 2006 آلمان، رئیس وقت سازمان تربیت‌بدنی در مصاحبه با خبرگزاری‌ها اعلام کرده بود که تیم ملی فوتبال ایران باید به دور دوم رقابت‌های جام جهانی صعود کند.

نتیجه: مصاحبه‌های متعدد رئیس وقت سازمان تربیت‌بدنی در مورد تیم ملی باعث افزایش انتظارات افکار عمومی از تیم ملی شد. به همین دلیل زمانی که تیم ایران با اختلاف قابل‌قبول، بازی را به مکزیک و پرتغال واگذار کرد، نزد همگان نتایج متوسط تیم ملی در جام جهانی، در حکم یک فاجعه بزرگ به شمار آمد.

شباهت: همواره می‌گویند ویژگی تاریخ، تکرار آن است و اینگونه به‌نظر می‌رسد که تاریخ در سازمان تربیت‌بدنی پس از 4سال در حال تکرار است. مطرح کردن قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا از سوی سازمان تربیت‌بدنی در شرایطی صورت می‌گیرد که به اعتقاد بیطرف‌ترین کارشناسان فوتبال، تیم ملی به‌دلیل پایان عمر ورزشی بازیکنان نسل طلایی 2 دهه اخیر فوتبال ایران، در شرایط خوبی به سر نمی‌برد و احتمال قهرمانی این تیم در جام‌ ملت‌های آسیا اندک است.

سؤال: آیا طرح موضوع قهرمانی تیم ملی، نتیجه‌ای جز افزایش انتظارات افکار عمومی در بر خواهد داشت؟

پیش‌بینی: تردید نکنید که درصورت ناکامی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا، تاریخ پس از 4سال این‌بار در فدراسیون فوتبال تکرار خواهد شد و تحت فشار افکار عمومی، فرد مورد نظر سازمان تربیت‌بدنی می‌تواند بر صندلی ریاست فدراسیون فوتبال جلوس کند؛ البته بدون مطرح شدن بحث تعلیق.

کد خبر 113240

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز