گروه شهری: مدیریت شهری تهران تلاش می‌کند عملکرد پروژه‌های عمرانی به‌گونه‌ای باشد که تأثیر مثبت آن در زندگی روزمره شهروندان احساس شود

ghalebaf-56-gh

این مطلبی بود که محمد‌باقر قالیباف شهردار تهران در بازدید4 ساعته خود از 4 پروژه بزرگ عمرانی در نقاط مختلف شهر تهران بر آن تاکید کرد. همچنین وی بر ضرورت توجه هر چه بیشتر به کیفیت اجرای پروژه‌های عمرانی تأکید کرد و افزود: همه تلاش ما این است که شرایط را به‌گونه‌ای آماده کنیم که مردم در مبادی ورودی تهران گزینه‌های متعددی برای انتخاب مسیرشان داشته باشند.شهردار تهران افـزود: این اتفـاق در شـرق تهـران رخ داده و شهـرونـدانی کـه از سمت جاجـرود و سه راه آزمایش وارد شهر می‌شوند، می‌توانند هر یک از گزینه‌های بزرگراهی شهید همت، شهید زین‌الدین، شهید یاسینی و مسیر قدیمی دماوند را انتخاب کنند و ادامه مسیر بدهند.

قالیباف گفت: همین حالت در غرب تهران نیز در دست انجام است و به یاری خداوند، سال آینده در چنین روزهایی با بهره‌برداری از پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح کاروانسراسنگی این دسترسی را خواهیم داشت که افرادی که از غرب پایتخت وارد می‌شوند می‌توانند هم جاده قـدیـم کـرج، هم جاده مخصوص و هم آزادراه تهران - کرج را برای ادامه مسیر انتخـاب کنند و حتی می‌تواننـد به بزرگراه‌های شهید حکیم و شهید همت هم بروند و به راحتی وارد بزرگراه آزادگان شوند.

شهردار تهران با اشـاره به حجم عظیـم خـودروها در مبادی ورودی کلانشهـر تهران بر ضـرورت کانالیزه شدن آنها برای حرکت در مسیرهای متعدد تأکید و ابراز امیدواری کرد که این برنامه در مبادی ورودی جنوب، شرق و غرب تهران به‌خوبی اجرا شود.
در این بازدید علیرضا دبیر عضو شورای اسلامی شهر تهران، مازیار حسینی معـاون فنی و عمرانـی شهردار و علی اصغر مونسـان مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران، شهردار تهران را همراهی می‌کردند.
شهردار تهران در این بازدید از چگونگی روند عملیات اجرایی پروژه احداث پل جدید جوادیه، پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح کاروانسرا‌سنگی، پروژه ادامه بزرگـراه شهید همت و پـروژه بزرگـراه شهید باکری دیـدن کرد و از نزدیک در جریـان اجرای این پروژه‌ها قرار گرفت.

بوستان‌های مسافر در مبادی ورودی پایتخت ساخته می‌شوند

مهر: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران گفت: بوستان‌های مسافر در ورودی‌های شهر تهران با هدف ارائه تسهیلات به مسافران ساخته می‌شوند. علی محمد مختاری افزود: احداث بوستان در ورودی‌های شهر برای اسکان و پذیرایی از مسافرانی که از شهرهای دیگر به تهران می‌آیند لازم است. وی اضافه کرد: تهران یکی از کلانشهرهایی است که مقصد سفر بسیاری از مردم از تمامی نقاط کشور است و به همین خاطر طراحی مبادی ورودی شهر، ساماندهی مشاغل قرار گرفته در این مبادی و توسعه سرانه فضای سبز با توجه به احداث بوستان مسافر در دستور کار این سازمان قرار دارد.

کد خبر 112486

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز