سه‌شنبه ۲۹ تیر ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۶
۰ نفر

بعد از 2 بازی تدارکاتی مقابل ستاره سرخ بلگراد و واشاش مجارستان، تیم ملی 30 تیر (ساعت 19:30 به وقت تهران) سومین و آخرین بازی‌اش را مقابل لاتزیو انجام می‌دهد

بعد از یک تساوی و یک پیروزی، به‌نظر می‌رسد حریف ایتالیایی سخت‌ترین آزمون قطبی و بازیکنانش باشد. لاتزیو که فصل گذشته در سری A به رتبه دوازدهم رسید، تمرینات پیش فصلش را مثل بقیه تیم‌های ایتالیایی به تازگی شروع کرده است.

این تیم شنبه در نخستین بازی تدارکاتی‌اش تیم گمنام « اورونزو دی کادوره» را با نتیجه 9 بر صفر شکست داد. ادی رجا، سرمربی جدید لاتزیو در هر نیمه از11 بازیکن مختلف استفاده کرد.

در این بازی کوژاک که در نیمه اول 3 گل از 4 گل لاتزیو را به ثمر رساند، ستاره تیمش بود. رجا که در ناپولی‌ از سیستم 2 - -5 3 استفاده می‌کرد، در لاتزیو هم علاقه‌اش به این آرایش را نشان داده و احتمالا در بازی امشب هم مثل بازی مقابل اورونزو از این سیستم استفاده خواهد کرد.

لاتزیو به تازگی کولارف، مدافع چپ صربش را با قیمت 17 میلیون پوند به منچستر سیتی فروخته است‌ اما سایر بازیکنان کلیدی‌اش را حفظ کرده، از جمله زاراته آرژانتینی که خطرناک‌ترین مهاجم این تیم به شمار می‌رود.

قطبی امشب ناجی تیمش در 2 بازی گذشته، علی کریمی را در اختیار ندارد. ستاره جنجالی تیم ملی که مقابل ستاره سرخ و واشاش هر دو گل را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، ظاهرا به‌دلیل مصدومیت به ایتالیا نرفته و زودتر از سایر بازیکنان به ایران برگشته است.

درحالی‌که از اردوی تیم ملی خبر می‌رسد این همان مصدومیت قدیمی مچ پای کریمی است که به سراغ او آمده، برخی ‌ بازگشت کریمی را به‌دلیل اختلافش با مدیریت تیم ملی به‌دلیل شرایط بد اردو می‌دانند. گفته می‌شود کریمی به حاجیلو گفته که دیگر نمی‌خواهد در اردو بماند و در مقابل، سرپرست تیم ملی از او خواسته که در برگشت به ایران علیه قطبی مصاحبه نکند.

علی کریمی از اینکه کمپ موسل گرو کولر ندارد، ناراضی بود و گفته می‌شد بازیکنان دیگری هم همین نظر را دارند. از سوی دیگر به نظر می‌رسد مصاحبه ‌چند نفر از بازیکنان تیم ملی‌ با سایت فدراسیون فوتبال،  که از شرایط اردو ابراز رضایت کرده‌اند ترفندی برای تکذیب نوشته‌‌های روزهای اخیر مطبوعات باشد. ‌

این سایت به نقل از محمد نصرتی می‌نویسد: «آرامش خوبی داریم . اینجا طبیعت بکری دارد و ما از حضور در این مکان لذت می‌بریم. شرایط آب و هوایی، زمین تمرین، ‌تغذیه و امکانات هتل را عالی می‌دانم و نیازی به کولر وجود نداشت و هوا آنقدر خنک بود که حتی شب‌ها با لحاف می‌خوابیدیم.»

حنیف عمران‌زاده هم می‌گوید: «امکانات بسیار خوب است و همه تیم‌ها آرزو دارند در چنین کمپی اردو بزنند. هوا و زمین خوب، تمرینات منظم و من کاملا راضی هستم. بازیکنانی که در باشگاه‌هایشان کار بدنسازی را انجام داده و از فشار آن خارج شده‌اند، همه آنها، با تمریناتی که اینجا انجام شده کاملا به آمادگی رسیده و خود من با آمادگی کافی به باشگاهم بازخواهم گشت.اینجا همه چیز روی حساب و کتاب و منطق پیش می‌رود.»

عمران‌زاده درباره دیدارهای تدارکاتی انجام‌شده افزود: «2 بازی با 2 تیم قوی اروپایی انجام دادیم. ‌ این دیدارها و همچنین بازی برابر لاتزیو برای ما بسیار مناسب بوده است. عمران‌زاده درباره قرار گرفتن هتل تیم جنب گاوداری یا کارخانه چوب بری گفت: اصلا ما چنین چیزی ندیدیم.

هوا و منظره بسیار خوب که روحیه مضاعفی به ما داده در اینجا وجود دارد. خسرو حیدری هم حرف‌های هم‌باشگاهی سابقش را تایید می‌کند: «همه چیز ازجمله امکانات هتل، تمرین و تغذیه عالی است و نبودن کولر هم مشکل خاصی نیست. من هم در اینجا به‌جز مناظر زیبا و هوای خوب چیزی ندیدم و گاوداری احتمالا نزدیک هتل دوستان دیگر است. اینجا که ما چیزی ندیدیم.»

کد خبر 112073

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز