همشهری آنلاین: ملی پوشان تکواندو کشورمان در دومین روز از رقابت‌های جام جهانی این رشته ورزشی موفق به شکست تیم ملی اردن شدند.

به گزارش مهر، تیم ملی تکواندو کشورمان در دومین دیدار خود در پانزدهمین دوره رقابت‌های جام جهانی صبح روز یکشنبه (27 تیر)  مقابل اردن، یکی از تیم‌های قدرتمند آسیا به میدان رفت و این تیم را با نتیجه 4 بر 0 شکست داد.

این دیدار با برتری تیم ملی کشورمان آغاز شد. میثم باقری که در وزن اول دوباره فرصت حضور در ترکیب اصلی تیم ملی تکواندو را پیدا کرده بود، در حالی که چند امتیاز از حریف خود عقب بود با ضربه روی صورت، تکواندوکار اردنی را ناک اوت کرد. در وزن دوم محمد باقری معتمد در اولین مبارزه خود در جام جهانی نمایش خوبی داشت و حریف اردنی‌اش را با امتیاز 6 بر 1 از پیش رو برداشت.

فرزاد عبدالهی هم که در وزن سوم جایگزین یوسف کرمی شده بود در پیکار با حریف اردنی خود صاحب پیروزی قاطع 6 بر 2 شد. در حالی که با این سه پیروزی تیم ایران سه امتیاز بازی را به حساب خود واریز کرده بود، کوروش رجلی در وزن چهارم به میدان مبارزه با حریف اردنی گام نهاد و موفق شد با نتیجه 9 بر 3 به برتری دست یافته و پیروزی 4 بر 0 را از آن تیم کشورمان کند.

تیم ایران با این پیروزی 6 امتیازی شد و صعود خود را به دور دوم مسابقات مسجل کرد. روز شنبه اردن و قزاقستان در این گروه به تساوی دست پیدا کرده بودند. در دیگر بازی این گروه ساعت 13 به وقت محلی، روسیه و قزاقستان به دیدار هم خواهند رفت.
ملی پوشان کشورمان در سومین و آخرین دیدار خود در مرحله مقدماتی روز دوشنبه به مصاف قزاقستان خواهند رفت.

این رقابت‌ها که از روز شنبه (26 تیر) در ارومچی چین آغاز شده است، روز سه شنبه خاتمه پیدا می‌کند.

کد خبر 111806

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز