جمعه ۲۵ تیر ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۷
۰ نفر

پکن: یک دختربچه چینی به‌خاطر سقوط از طبقه هشتم یک ساختمان در هنگام بازی قایم‌باشک با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند.

قضیه از این قرار است که این دختر 11‌ساله به‌نام لن‌لن برای اینکه دوستانش نتوانند در بازی او را پیدا کنند به بیرون یک پنجره در طبقه‌هشتم ساختمان محل زندگی‌اش رفت  اما تعادلش را از دست داد و سقوط کرد.

این دختر  با خوش‌شانسی در مسیر سقوط آزادش با شاخه‌های درختان برخورد کرد و این مسئله باعث شد پس‌ از  برخورد با ‌زمین نمیرد. با وجود این، صدمات جدی به جمجمه و کمر لن لن  وارد شده  و او اکنون  پس از انجام یک عمل جراحی 4‌ساعته در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان به‌سر می‌برد.

رها‌شدن چاق‌ترین زن انگلیسی برای مرگ

لندن: چاق‌ترین زن انگلیسی  اعلام کرده است که مسئولان سازمان ملی بهداشت این کشور او را با وجود احتیاج به یک عمل حیاتی به حال خود رها کرده‌اند تا سرانجام بمیرد.

شارون موسیملر که اکنون بیش از 285‌کیلوگرم وزن دارد در طول 7‌سال گذشته در بیمارستان‌های مختلف بستری شده اما هنوز یک عمل جراحی حیاتی برای نجات او صورت نگرفته است.

این زن که 4‌بچه دارد می‌گوید پزشکان برای درمانش هیچ کاری انجام نمی‌دهند و او را به حال خود رها کرده‌اند تا بمیرد. وزن زیاد چاق‌ترین زن انگلیسی باعث شده است که فشار زیادی بر قلب و ریه‌های او وارد شود و به‌همین خاطر شارون موسیملر اکنون بدون کپسول اکسیژن قادر به نفس کشیدن نیست. پزشکان اعلام کرده‌اند به‌خاطر وزن زیاد خانم موسیملر امکان انجام عمل جراحی روی او وجود ندارد.

ماجراجویی با حفظ تعادل در ارتفاع

اسلو:   یک بدلکار نروژی این روزها با نمایش‌های ویژه‌اش نظر رسانه‌های این کشور را به خود جلب کرده است. اسکیل رونینگزباکن،30‌ساله به بالای صخره‌هایی در ارتفاع بیش از هزار متر می‌رود و در یک جنگ تمام عیار با جاذبه زمین تعادل خود را در نوک این صخره‌ها حفظ می‌کند.

او  در برنامه‌های خود قدرت بدنی‌اش را با حفظ تعادل روی صندلی، نردبان، حلقه‌های فلزی، چرخ و انجام حرکات آکروباتیک نشان می‌دهد. در این برنامه‌ها که بعضی‌ شبکه‌های تلویزیونی آن را نمایش می‌دهند تماشاگران  با احتمال سقوط این بدلکار نفس‌هایشان در سینه حبس می‌شود. عملیات اسکیل رونینگزباکن با استقبال خوبی مواجه شده و او اکنون تعداد زیادی شاگرد دارد که می‌خواهند فوت و فن کارهای وی را یاد بگیرند تا شاید روزی مانند او شوند.

کشف کشتی در محل حملات 11‌سپتامبر

نیویورک:  کارگران ساختمانی در محل مرکز تجارت جهانی در منهتن بقایای یک کشتی متعلق به قرن 18‌میلادی را کشف کردند! کارگران در هنگام حفاری این محل الوارهای خمیده‌ای را پیدا کردند که کارشناسان متوجه شدند بقایای یک کشتی 8/9‌متری است.

باستان‌شناسان می‌گویند به احتمال زیاد این کشتی به همراه وسایل دیگر به‌منظور پرکردن زمین برای گسترش شهر نیویورک به داخل رودخانه هادسون استفاده شده است. در محل حملات 11‌سپتامبر همچنین یک لنگر به وزن 44‌کیلوگرم هم پیدا شده که هنوز تعلقش به این کشتی ثابت نشده است.

بقایای این کشتی به آزمایشگاه ویژه‌ای در آمریکا فرستاده شده است تا محققان قدمت آن را به‌صورت دقیق مشخص کنند. آسمانخراش جدیدی قرار است تا سال 2011‌د ر این محل ساخته شود.

کد خبر 111685

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز