چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۵
۰ نفر

اتریش: مسئولان شهر وین از مردم خواسته‌اند با بسته نگه‌داشتن دهان خود در هنگام شنا آب استخرهای عمومی را قورت ندهند!

قضیه از این قرار است که تحقیقات دولت اتریش در 18‌استخر پایتخت این کشور نشان داده است که به‌طور متوسط بیش از 5‌هزار لیتر از آب این استخرها روزانه توسط شناگران خورده می‌شود.

مسئولان می‌گویند در حالی که به‌خاطر گرمای هوا  مراجعه مردم به استخرها بسیار زیاد شده  هزینه جایگزین‌کردن این آب از دست‌رفته بسیار سنگین است. هزینه تهیه آب استخر در اتریش آنقدر زیاد است که مدیران استخرهای این کشور چندی پیش در تلاش بودند تا پوشیدن نوع خاصی از مایو که آب زیادی به خود جذب می‌کند، ممنوع شود.

رکورد شکنی چینی‌ها در زدن روپایی

پکن: بیش از هزار دانش‌آموز و دانشجوی چینی با زدن روپایی به‌صورت همزمان نام کشور خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کردند. این رکوردشکنی با روپایی‌زدن 1062‌دانشجو به‌صورت همزمان در مدت 10‌ثانیه در دانشگاه یانبیان ثبت شد.

رکورد پیشین روپایی زدن همزمان در اختیار مجارستان بود که سال گذشته با شرکت 792‌نفر به‌دست آمد. کوچکترین فرد شرکت‌کننده در مراسم رکوردشکنی چینی‌ها یک دانش‌آموز 14‌ساله بود که می‌گوید برای شرکت در این مراسم روزی 5‌تا 6‌ساعت در خانه تمرین روپایی‌زدن می‌کرده است. چند نفر از مقام‌های کتاب رکوردهای گینس برای کنترل اینکه توپ هیچ کسی در این 10‌ثانیه با زمین برخورد نکند در این رکوردشکنی حضور داشتند.

می‌خواهم زنده بمانم دکتر

لندن:  بیماری که قرار بود با جدا‌شدن دستگاه‌های زندگی مصنوعی، دنیا را ترک کند با پلک‌زدن، پزشکان را متوجه کرد که هنوز می‌خواهد زنده بماند. خانواده ریچارد راد، 46‌ساله پس از مدت‌ها مبارزه او با بیماری سختش به پزشکان اجازه دادند که دستگاه‌های پزشکی متصل به بدن او را قطع کنند.

در حالی که پدر و مادر این بیمار فکر می‌کردند با قطع این دستگاه‌ها به زجر فرزندشان خاتمه می‌دهند. یکی از پزشکان بیمارستان تصمیم گرفت با روش خاصی واکنش ریچارد را  بپرسد.

ریچارد راد که از بیماری نادری رنج می‌برد در وضعیتی قرار داشت که پزشکان امیدی به زنده ماندنش نداشتند اما او در مقابل تلاش پزشک خود با 2‌بار پلک‌زدن نشان داد که  می‌خواهد برای  زندگی مبارزه کند؛ هر چند این بیمار هنوز نمی‌تواند حرکت کند یا حرف بزند اما این روزها وضعیتش بهتر شده است.

پذیرایی بادی برای میهمانی‌های خانوادگی

لندن: یک شرکت انگلیسی برای خانواده‌هایی که خانه‌شان برای برگزاری میهمانی‌های بزرگ جا‌ ندارد محصول ویژه‌ای ارائه کرده است. این شرکت مهمانخانه‌‌ای بادی تولید کرده که خانواده‌ها می‌توانند در فضای باز در مدت 10‌دقیقه آن‌را برای پذیرایی از میهمان‌های پرشمار خود  آماده کنند.

این مهمانخانه بادی که 8‌متر ارتفاع  دارد قرار است به‌زودی برای فروش با قیمت 41‌هزار دلار عرضه شود. شرکت تولید کننده این محصول اعلام کرده است که برپا کردن این مهمانخانه با کمک  4‌آدم بزرگسال فقط 10‌دقیقه زمان می‌برد و در آن می‌شود به‌طور همزمان از 50‌میهمان پذیرایی کرد.

در طراحی این محصول برای شبیه‌شدن آن به اتاق‌های پذیرایی واقعی تصویر یک شومینه،تعدادی تابلو روی دیوار و وسایل تزیینی دیگر هم دیده می‌شود!

کد خبر 111629

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز