همشهری آنلاین: رستوران‌های پایتخت نپال از زمان آغاز رقابت‌های جام جهانی فوتبال شاهد رونق کسب و کار بوده‌اند

آشنایی با جام جهانی 2010 آشنایی با ووووزلا  آشنایی با نماد جام‌ جهانی

خبرگزاری آلمان از کاتماندو گزارش داد، روزنامه رپوبلیکا نوشت، رستوران‌های کم‌مشتری کاتماندو با افزایش قابل توجه مشتری مواجه شده‌اند و این به مدد جام جهانی بوده است که توانسته هواداران فوتبال را به رستوران‌هایی بکشاند که تلویزیون‌های بزرگی دارند.

رستوران‌ها در پایتخت نپال با رشد 15 تا 50 درصدی کسب و کارشان از آغاز جام جهانی مواجه شده‌اند.

نیرمال راتنا شکیا (Nirmal Ratna Shakya)، مدیر داخلی رستوران آمبینس گفت: "ما در رقابت‌های یک چهارم نهایی و نیمه نهایی با رشد 40 درصدی در کسب و کار خود مواجه شدیم."

رستوران‌های پایتخت نپال تلویزیون‌های بزرگی را برای هواداران فوتبال در سالن خود نصب کرده‌اند و همچنین منو غذا و چینش میزها را با ذائقه فوتبال‌دوستان تغییر داده‌اند. آنها همچنین هزینه بیشتری را صرف تبلیغات برای جلب توجه به رقابت‌های جام جهانی صرف کرده‌اند.

رامشور کارکی (Rameshwor Karki)، مدیر کافه "نانوایی آلینا" گفت: کسب و کار پیش از جام جهانی به خاطر مشکلات متعدد سیر نزولی داشت، اما حالا وضع کاملا متفاوت است.

کد خبر 111250

دیدگاه خوانندگان

آخرین خبرهای بازار