چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۳۸۹ - ۰۷:۳۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: فیلیپ لام می‌خواهد کاپیتان تیم ملی آلمان باقی بماند.

فیلیپ لام در آستانه دیدار حساس آلمان مقابل اسپانیا در مرحله نیمه نهایی جام جهانی با تمجید از شرایط فعلی حاکم بر تیم آلمان و اشاره تلویحی به بهتر شدن اوضاع پس از انتقال کاپیتانی از بالاک به خودش،‌ اظهار داشت که بعد از جام هم می‌خواهد بازوبند کاپیتانی را نگه دارد. این در حالی است که او در اولین مصاحبه‌اش به عنوان جانشین کاپیتان مصدوم تیم ملی گفت: "من مطمئنم که میشائیل پسس از جام جهانی دوباره کاپیتان ما خواهد شد".

اما گویا همه‌چیز تغییر کرده است. وی به تازگی گفته است: "کاملا واضح است که با کمال میل بازوبند را نگه خواهم داشت". در همین حال میشائیل بالاک که در اردوی آلمان در آفریقای جنوبی به سر می‌برد، روز دوشنبه به بهانه ادامه مداوا این کشور را ترک کرد. البته عده‌ای این اقدام او را بی‌ارتباط با اظهارت لام نمی‌دانند. گرچه احتمال دارد این دو موضوع به طور تصادفی هم‌زمان اتفاق افتاده باشند.

در همین حال یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان گفته که بالاک در صورت راهیابی آلمان به فینال دوباره به آفریقا بازخواهد گشت. وی ادامه داد: "مسلم است که پذیرش مسئولیت برای لام لذت‌بخش است و دلش می‌خواهد آن را ادامه دهد. اینجا هرکسی آزاد است نظرش را بیان کند و این نظر فیلیپ است". وی در ادامه گفت: "البته فیلیپ حتما می داند که مربی برای این امور تصمیم می‌گیرد و این تصمیم هم بعد از جام جهانی گرفته خواهد شد.

به گزارش اشپیگل، اولیور بیرهوف، مدیر تیم ملی با انتقاد از صحبت‌های لام گفت: "حیف است که چنین حرفهایی زده ‌شده و تفسیرهای بدی هم از آن می‌شود. هر بحثی در این خصوص غیرضروری است".

کد خبر 111167

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز