سه‌شنبه ۱۵ تیر ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت توزیع برق تهران علت خاموشی‌های مکرر برق تهران در سه‌شنبه 15 تیر را اعلام کرد

امیر کاظم بخشی، معاون بهره برداری شرکت توزیع برق تهران بزرگ  درگفت‌وگو با مهر، دلیل خاموشی‌های مکرر امروز سه شنبه را وقوع حادثه در شبکه انتقال اعلام کرد و گفت: این مشکل با تلاش همکاران صنعت برق رفع شد.

امیرکاظم بخشی گفت: معمولا دو نوع خاموشی در شبکه برق کشور رخ می‌دهد که یک نوع آن مرتبط با تجهیزات توزیع و بخش دیگر مرتبط با بخش فوق توزیع و انتقال است.

وی افزود: البته تعداد مناطقی که امروز در تهران دارای خاموشی‌های مکرر بودند، محدود است و چنانکه همکاران صنعت برق از خاموشی‌های مکرر در یک روز و در یک منطقه آگاه شوند به طور قطع با راه حلهایی که اتخاذ کنند اقدام به رفع آن خواهند کرد.

معاون بهره برداری شرکت توزیع برق تهران بزرگ افزود: در روزهای گذشته به دلیل افزایش گرما و مصارف مشترکان خاموشی‌هایی در شبکه برق تهران اتفاق افتاد که شرکت توزیع برق تهران بزرگ برای رفع آنها تمام تلاش خود را بکار بسته است.

وی افزود: البته صنعت برق باید خود را برای این روزها آماده کند که این امر نیاز به مقدمات، اصلاح شبکه و بهینه سازی مصرف دارد چرا که برق در شبکه توزیع انتقال و فوق توزیع باید همواره از ضریب اطمینان برخوردار باشد.

به گفته کاظم بخشی، مشترکان همچنان باید در جهت بهینه سازی مصارف گام بردارند و البته شرکت برق نیز به سهم خود اقدامات بسزایی برای اصلاح و بهبود شبکه انجام داده است.

وی مصرف برق تهران در روزهای اخیر را به طور متوسط، 3600 مگاوات عنوان کرد و گفت: دلیل خاموشی‌های مکرر امروز سه شنبه وقوع حادثه در شبکه انتقال بود که مشکل با تلاش همکاران صنعت برق حل شده است.

کد خبر 111115

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز