همشهری آنلاین: خبرها از حضور چشمگیر و گسترده مردم شهرها و روستاها در چهارمین دوره انتخابات مجلس خبرگان و سومین دوره انتخاب اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا حکایت دارد.

خبرهای رسیده خبرنگاران فارس از سراسر کشور از حضور چشمگیر و گسترده مردم شهرها و روستاها در چهارمین دوره انتخابات مجلس خبرگان و سومین دوره انتخاب اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا حکایت دارد.
  
 
به گزارش خبرگزاری فارس از نقاط مختلف ایران اسلامی، میلیون‌ها شهروند و روستانشین کشورمان در برجسته‌ترین نمایش حضور و مشارکت اجتماعی برای تعیین سرنوشت خود و شهر و کشورشان از ساعت اولیه آغاز انتخابات خبرگان، شوراها و میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی، خود را به حوزه‌های رأی‌گیری رسانده و رأی خود را به صندوق انداخته‌اند.
براساس این گزارش، تبریزی‌ها با انبوه رأی‌دهندگان روبه‌رو شده و درخواست نیروی کمکی برای دریافت آرای مردمی کرده‌اند و خوزستانی‌ها با حضور چشمگیر عشایر مرزنشین و قبایل عرب، شاهد تشکیل صفوف منسجمی از مردم در حوزه‌ها هستند.
این در حالی است که 200 روستانشین چهارمحال و بختیاری با گرفتار شدن در برف و سرما، منتظر اعزام بالگردهای ویژه برای انتقال صندوق‌های اخذ رأی هستند اما این اقدام، به دلیل بروز مه شدید در مناطق کوهستانی استان، هنوز صورت نگرفته است.
از قم، شهر علم و اندیشه نیز خبر می‌رسد که علما، مراجع، اساتید علوم و معارف اسلامی و طلاب این شهر در همان ساعات اولیه، آرای خود را به صندوق‌های رأی ریخته‌اند. شهروندان قمی نیز همپای بزرگان دینی در حوزه‌های رأی‌گیری حضور یافته و با انتخاب خود بر گرمای تازه‌ترین تحرک سیاسی ـ اجتماعی کشورمان افزوده‌اند.
خبرنگاران فارس از استان فارس هم خبر می‌دهند که با وجود تحریک عده‌ای در شهرهای لردگان، فسا و کوار، انتخابات در امنیت کامل در حال برگزاری است. این در حالی است که با وجود وقوع انفجار در مرکز استان سیستان و بلوچستان، مردم این استان با اراده‌ای قوی در انتخابات خبرگان رهبری و شوراهای شهر و روستا شرکت کرده و به حرکت‌های انحرافی دشمنان این مرز و بوم پاسخ محکمی داده‌اند.
مردم شهرهای استان‌های کرمانشاه، بوشهر، مرکزی، مازندران، اصفهان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و ... نیز با حضور گسترده در این برنامه اجتماعی، آرای خود را به صندوق‌های رأی ریختند تا در نمایش سبز حضور، نقش فعالانه‌ای داشته باشند.

کد خبر 11007

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز