گروه شهری: سمینار شناخت راهبردهای ساخت برند در صنعت گردشگری از 19 خرداد در تالار وزارت کشور آغاز می‌شود

دبیر علمی این سمینار 2روزه درباره برگزاری این همایش به همشهری گفت: در این همایش استادان معروف و شناخته شده‌ای چون پروفسور کوپر حضور خواهند‌داشت. همچنین استادان و کارشناسان دیگری از دانشگاه‌های معروف دنیا چون بارسلون و ژاپن سخنرانی می‌کنند.

وی با اعلام اینکه بیش از 400 نفر برای حضور در این سمینار ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: در این همایش 3 محور اصلی دنبال می‌شود؛ نخستین محور ساخت برند ملی گردشگری است. دومین محور ساخت برند برای هتل‌ها، شرکت‌ها و دیگر فعالان صنعت گردشگری است. در سومین محور نیز نشست‌هایی برای تعامل با مسئولان درباره مشکلات و مسائل مربوط به برند‌سازی‌ برگزار می‌شود.

مقدم در ادامه به اهداف این سمینار نیز اشاره و خاطرنشان کرد: این سمینار بخشی از برنامه ما برای ساخت برند ملی گردشگری است؛ برای این کار نخستین قدم اطلاع‌رسانی است.

این سمینار نیز به‌عنوان نخستین اطلاع رسانی ما به کارشناسان و متخصصان است تا آنها نیز از این موضوع مطلع شوند. نتیجه این کار نیز همفکری بین متخصصان داخلی و میهمانان خارجی است. دبیر علمی سمینار شناخت راهبردهای برند در صنعت گردشگری از دائمی بودن دبیرخانه این سمینار خبر داد و گفت: هتل‌ها، شرکت‌ها و کارشناسان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این سمینار ارسال کنند.

کد خبر 109271

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز