پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۶
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مرد شماره دو سازمان تروریستی القاعده در شبه جزیره عربستان تهدید کرد شاهزاده‌ها و مسئولان عربستانی را خواهد ربود

مرد شماره دو سازمان تروریستی القاعده در شبه جزیره عربستان در نواری صوتی که از یک پایگاه اینترنتی اسلامگرا منتشر شد تهدید کرد برای آزادی یکی از مدافعان زن طراز اول خود که در عربستان بازداشت شده است شاهزاده ها و مسئولان عربستانی را خواهد ربود.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری فرانسه از دبی،سعید الشهری که در یمن مستقر است و مدتی نیز در بازداشتگاه گوانتانامو بوده است از طرفداران القاعده خواست اطلاعات جمع کنند و مسلمانان را برای تشکیل هسته هایی جهت ربودن مسیحیان و شاهزاده های خانواده آل سعود و همچنین مسئولان ارشد عربستان از جمله وزیران این کشور تشویق کنند.

سعید الشهری افزود ما به سربازان خود می گوییم این افراد را بربایند تا به واسطه آنها زندانیان خود از جمله هیلا الکوثر را که در منطقه القاسم در شمال ریاض بازداشت شد آزاد کنیم.

هیلا الکوثر بیوه یکی از اعضای سازمان تروریستی القاعده است که در عملیاتی نیروهای عربستان در شش سال پیش کشته شد.

این زن در عضوگیری و عملیات تامین مالی برای هسته های القاعده فعال بوده است .

سعید الشهری همچنین در این نوار صوتی از اینکه مردم منطقه القاسم و همه شبه جزیره عربستان به بازداشت هیلا الکوثر واکنش نشان ندادند ابراز تاسف کرد

کد خبر 108925

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خلیج‌ فارس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز