مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۹:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: مشاور امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: برای یک زن خانه و خانواده اولویت نخست را دارد و من همیشه اولویت نخست را به خانواده داده‌ام.

به گزارش سرویس اجتماعی خبرگزاری زنان ایران، فرزانه نیکو برش مشاور امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایونا گفت: با توجه به اینکه زنان ما        می‌توانند به تحصیلاتشان ادامه داده و در یک حرفه به اشتغال بپردازند اما به هر حال اولویت اصلی مطمئناً با خانه و خانواده است.

 وی ادامه داد: اگر زنان ما نخست آرامش و امنیت را در خانواده ایجاد کنند مسلماً اثرش در اجتماع نیز به چشم می خورد.

 نیکوبرش ضمن اشاره به افکار فمینیستی اضافه کرد: آنها معتقدند زنان باید خانه و خانواده را رها کرده  و تنها به دنبال فعالیت در خارج از منزل بوده و بیان می کنند تنها این امر      می‌تواند ارضای روحی و عاطفی را برای زنان ایجاد کند.

 وی تصریح کرد: آنچه در فطرت یک زن قرار داده شده است نقش همسری و مادری است. در واقع زمانی که زنان ما با یک برخورد عاطفی و شادی آفرین  به دنبال ایجاد امنیت خاطر و آرامش در خانواده باشند مطمئناً فرزندان و حتی همسر احساس نزدیکی و دوستی بیشتر با وی می‌کنند و این خود کمک بزرگی ست برای حفظ خانواده.

 مشاور امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی ضمن اشاره به اینکه دارای دو فرزند پسر می باشد گفت: من همیشه اولویت نخست را به خانواده داده ام و تلاش کرده ام زمانی که در منزل هستم به امور کاری و حرفه خارج از منزل خود نپردازم و بیشترین وقت را در خانه برای همسر و فرزندانم قرار دهم.

 در جامعه امروز خانواده ها فرزندان را رها کرده‌اند

وی یکی از مشکلات جامعه امروز را عدم توجه به فرزندان و به اصطلاح رها کردن آنها دانست و افزود: متأسفانه خانواده ها فرزندان خود را رها کرده و در ارتباط دهی و ارتباط گیری از نظر روحی و عاطفی دچار مشکل هستند.

 نیکو برش در پایان خاطر نشان کرد: زنان ما باید به این نکته توجه کنند که هر چیزی در جای خود باید قرار گرفته و مورد توجه باشد منظور من این است که کار و اشتغال خارج از منزل در جای خود و وظیفه تربیت و حفظ خانواده نیز در جای خود باید مورد توجه قرار گیرد. زنان ما باید به دنبال ایجاد نوعی تعامل بین خود و اعضای خانواده اشان باشند و این بسیار در حفظ خانواده و در نتیجه اجتماع مؤثر است.

کد خبر 108629

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز