دفتر ریاست هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: بیش از 20 نفر از افراد لباس شخصی در ساعت 30 دقیقه بامداد روز پنجشنبه 6 خرداد ماه با اسلحه با حمله به دفتر هیأت امنا و هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی و دفتر مرکز علوم و فناوری‌های پیشرفته به‌طور غیرقانونی وارد ساختمان فوق‌الذکر شدند

به گزارش مهر، دفتر ریاست هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در نمابری اعلام کرد: این افراد طی 4 ساعت حضور غیرقانونی همراه با تهدید و دستبند زدن به نگهبان‌های ساختمان و بازداشت موقت آنها در محل به تعدادی از واحدهای اداری این ساختمان ورود کرده و با تخریب و زیر و رو کردن تمامی وسایل موجود در آن تعدادی از مدارک، اسناد، کیس‌های رایانه‌ای و اشیای مختلف دیگر را با خود خارج کردند.

فهرست وسایل خارج شده در این مرحله نامشخص است. افراد فوق‌الذکر با ادعای حضور نماینده دادستان و قاضی و با اظهار همراه داشتن حکم دادستانی اقدامات خلاف فوق را انجام دادند که مراجع قضایی از قبل و تاکنون هیچگونه اطلاع و خبر رسمی به مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی نداده‌اند.

دفتر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه آورده است: اقدامات فوق در ادامه تحرکات روزهای اخیر علیه دانشگاه آزاد اسلامی و به‌دنبال اعلام تغییرات غیرقانونی در اساسنامه این دانشگاه و معرفی اعضای جدید هیأت امنا و همچنین برگزاری تجمعات خلاف تعدادی از افراد لباس شخصی در مقابل دفاتر مختلف دانشگاه آزاد انجام شده است. دفتر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی خواستار رسیدگی عاجل و فوری از سوی مراجع ذیصلاح قانونی و قضایی به این اقدامات است.

کد خبر 108415

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز