مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۸۵ - ۱۸:۵۱
۰ نفر

گروه شهری: همزمان با شروع تبلیغات نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، سازمان زیباسازی شهرداری تهران اقدام به نصب بنرهای تبلیغاتی در2هزار نقطه شهر آن هم به نسبتی یکسان در میان همه گروه های فعال در انتخابات کرده است.

حجت‌الله ملاصالحی مدیرعامل سازمان زیباسازی به عنوان متولی اختصاص فضاهای شهری به فعالیت های انتخاباتی و حفظ سلامت انتخابات در مصاحبه با همشهری از وقوع برخی تخلفات انتخاباتی دراین ایام سخن گفت.

به گفته این مقام مسئول در چند روز اخیر حدود 15 تا 20 درصد بنرهای تبلیغاتی که عمدتا مربوط به یکی از جناحهای فعال در انتخابات می شود توسط افرادی که هنوز هویت و اهداف آنها بر ما مشخص نشده ازبین برده و نابودشده است.

این در حالی است که ملاصالحی خبرداد: اکیپ‌های اجرای احکام که به صورت شبانه روزی در سطح شهر تردد می کنند ، موفق شدند از تعدادی از خاطیان در حین ارتکاب جرم عکسبرداری و فیلم برداری کرده ومستندات خود را به منظور پیگیریهای حقوقی در اختیار فرمانداری تهران قرار دهند.

وی گفت: درهمین راستا چندین نفر شناسایی و دو نفر نیز از سوی نیروهای انتظامی دستگیر شدند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی همچنین گفت: از امشب با افزایش اکیپ های  اجرای احکام نظارت وکنترل خود را برسلامت تبلیغات انتخاباتی و جلوگیری از ارتکاب جرم متخلفان که اغلب شبانه با استفاده از خلوتی و تاریکی شهر نسبت به تخریب بنرهای تبلیغاتی گروه رقیب اقدام می‌کنند حفظ نماییم. ضمنا سعی می کنیم به محض مشاهده هرگونه عملیات تخریبی نسبت به جایگزینی سریع آن و جلوگیری از ضایع شدن حقوق کاندیداهای این دوره از انتخابات اقدام نماییم. 

کد خبر 10836

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز