مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۵ آذر ۱۳۸۵ - ۱۹:۵۸
۰ نفر

گروه شهری: مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران اعلام کرد: عملیات پاکسازی دیوارها و بدنه خیابانها و معابر پایتخت از پوسترهای انتخاباتی از ساعت 11 شب جمعه همزمان با اتمام زمان رای‌گیری در سطح مناطق 22 گانه شهر تهران آغاز شده و همچنان بدون وقفه ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران محسن صادقیان مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با بیان این مطلب افزود: کار پاکسازی پوسترهای تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی از ساعت 11 جمعه شب همزمان با اتمام زمان رای‌گیری با بکارگیری 10 هزار نیروی خدمات شهری در سطح مناطق 22گانه شهر تهران آغاز شده و همچنان بدون وقفه ادامه دارد.

به گفته وی تا صبح امروز تمام مسیرهای اصلی از پوسترها پاکسازی شده و تا غروب  چهره شهر از کلیه آثار تبلیغات انتخاباتی پاک می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه پاکسازی تبلیغات انتخاباتی از سطح شهر 10 میلیارد ریال هزینه می‌برد، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود پاکسازی بدنه شهر از پوسترهای انتخاباتی حداکثر طی روزهای آینده کامل شود.

صادقیان همچنین گفت که خدمات شهری پس از پاکسازی فضای شهری از تبلیغات انتخابات تا آخر هفته اقدام به رنگ‌آمیزی و اصلاح المان‌های تبلیغاتی می‌کند.

کد خبر 11142

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز