همشهری آنلاین: چهارمین روز مسابقات بسکتبال جام باشگاه‌های آسیا با برگزاری چهار دیدار دیگر در سالن الغرافه شهر دوحه دنبال شد.

به گزارش ایپنا و به نقل از سایت خبری باشگاه مهرام، در بازی‌های انجام شده روز سه‌شنبه (4 خرداد) ابتدا تیم بسکتبال الجلای سوریه مقابل تیم النصر امارات به پیروزی دست یافت و در ادامه تیم بسکتبال الریاضی لبنان در رقابتی فشرده و پایاپای مقابل تیم بسکتبال ASU  اردن به برتری رسید.

همچنین تیم میزبان بازی‌ها، الریان قطر در مقابل تیم بسکتبال آستانا تایگرز قزاقستان جوان و باانگیزه به پیروزی رسید تا تعداد پیروزی‌های خود را در گروه اول افزایش دهد.

اما در حساس‌ترین بازی روز چهارم در گروه نخست تیم بسکتبال مهرام ایران به مصاف اسمارت گیلاس فیلیپین رفت. در این بازی برای مهرام باز هم مانند دیدار گذشته مهدی کامرانی، محمد صمد نیکخواه بهرامی، حامد آفاق، جکسون ورومن و لورن وودز به عنوان بازیکنان اصلی وارد زمین شدند و از سوی دیگر رایکو ترومن (سرمربی تیم بسکتبال اسمارت گیلاس فیلیپین) اندیمارک باروکا، مارنل باراکائل، دیلانسیمون آبابو، جاپت پائول جویلار و گریگوری ویلیام اسلاگتر را به عنوان بازیکنان آغازین وارد میدان کرد.

در 10 دقیقه نخست این بازی بازیکنان مهرام که به دستور مصطفی هاشمی از دفاع چند لایه استفاده کرده و ضدحمله ها را در برنامه خود گنجانده بودند، با استفاده از نفوذهای صمد نیکخواه بهرامی و حامد آفاق با برتری 16 بر 10 رایکو ترومن  را وادار کردند اولین تایم استراحت تیمش را درخواست کند اما این تایم استراحت هم نتوانست جلوی برتری یاران مهرام را بگیرد و این زمان با حساب 23 بر16 به نفع قرمزپوشان مهرام به پایان رسید.

در زمان دوم بازی، فیلیپینی‌ها با استفاده از حمایت‌های تماشاگران و هوشیاری بازیکنانشان بارها اختلاف امتیازات را به حداقل رساندند اما باز هم این زمان با حساب 38 بر33 به نفع مهرام به اتمام رسید.

تیم بسکتبال مهرام نیمه دوم این بازی را تا حدودی متفاوت آغاز کرد و اختلاف امتیازات را افزایش داد اما یاران سختکوش رایکو ترومن دست از دوندگی بر نداشتند و در نهایت 10 دقیقه سوم با 9 امتیاز اختلاف و با نتیجه 62 بر 53 به نفع مهرام خاتمه یافت.

در 10 دقیقه چهارم مهرام فشار دفاعی خود را افزایش داد و با استفاده از موقعیت‌های گلزنی این دیدار را نیز با 14  امتیاز اختلاف به نفع خود به پایان رساند.

در این بازی باز هم "جکسون ورومن"  لقب پرامتیازترین بازیکن مهرام را با 28 امتیاز به خود اختصاص داد و لورن وودز و حامد آفاق هر کدام به ترتیب با 20 و 16 امتیاز در جای بعدی ایستادند البته در این میان نمی‌توان از بازی خوب صمد نیکخواه بهرامی و مهدی کامرانی به راحتی گذشت.

نتایج کامل چهارمین روز این مسابقات به قرار زیر است:

* النصر امارات 77 -  الجلای سوریه 87
* ASU اردن 72 - الریاضی لبنان 73 
* الریان قطر  86 -  آستانا تایگرز قزاقستان 65  
* اسمارت گیلاس فیلیپین 72 - مهرام ایران 86 

تیم بسکتبال مهرام روز چهارشنبه(5 خرداد) در بازی صدرنشینان گروه اول از ساعت 18 به وقت دوحه  (19 و 30 دقیقه به وقت کشورمان) به مصاف تیم میزبان بازی‌ها، الریان قطر می‌رود.

کد خبر 108276

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز