همشهری آنلاین: سومین روز مسابقات بسکتبال جام باشگاه‌های آسیا با برگزاری دیدار بین تیم‌های مهرام ایران و دهوک عراق آغاز شد.

به گزارش ایپنا و به نقل از سایت خبری باشگاه مهرام، در این بازی برای مهرام مهدی کامرانی، محمد صمد نیکخواه بهرامی، حامد آفاق، جکسون ورومن و لورن وودز به عنوان بازیکنان اصلی وارد زمین شدند اما بازیکنان تیم بسکتبال مهرام در 10 دقیقه نخست مثل همیشه نبودند و با وجود برتری در این زمان نتوانستند رضایت مصطفی هاشمی را برآورده کنند.

در آغاز ده دقیقه دوم، بازیکنان کلیدی مهرام به خود آمدند و با ارائه یک بازی سرعتی و هماهنگ نتیجه 62 بر 48 را در پایان نیمه نخست به ثبت رساندند.

نیمه دوم این بازی، تمرینی برای تمام بازیکنان مهرام بود، به شکلی که مصطفی هاشمی (سرمربی تیم بسکتبال مهرام) در طول این دقایق از وجود تمام بازیکنانش در زمین استفاده کرد و آنها را برای جدال‌های سخت آینده آزمود.

در این بازی برای تیم بسکتبال مهرام جکسون ورومن با 35 امتیاز و محمد صمد نیکخواه بهرامی با 21 امتیاز  بیشترین پوئن را به دست آوردند و همچنین برای تیم بسکتبال دوهوک عراق نیز کالوین کیج با 19 امتیاز، پرامتیازترین بازیکن تیم بود.

این دیدار در نهایت با برتری 109 بر 68 مهرام به پایان رسید.

یاران سفید و قرمزپوش مهرام سه شنبه(4 خرداد) ساعت 20 به وقت دوحه و 21 و 30 دقیقه به وقت تهران در یکی از حساس‌ترین بازیهای گروه اول، مقابل تیم سرعتی اسمارت گیلاس فیلیپین که توسط رایکو ترومن (سرمربی اسبق تیم ملی بسکتبال ایران) هدایت می شود، قرار خواهند گرفت.

کد خبر 108189

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز