پیرو درج مطلبی با عنوان «پرداخت یارانه شیر از جیب مردم و تولید‌کنندگان» در صفحه 4 همشهری مورخه 23 فروردین89 روابط عمومی سازمان حمایت تولید‌کنندگان و مصرف‌کنندگان با ارسال توضیحاتی خواستار درج آن شده است

پیرو درج مطلبی با عنوان «پرداخت یارانه شیر از جیب مردم و تولید‌کنندگان» در صفحه 4 همشهری مورخه 23 فروردین ماه 89 روابط عمومی سازمان حمایت تولید‌کنندگان و مصرف‌کنندگان با ارسال توضیحاتی خواستار درج آن شده است.

پرداخت یارانه شیر از جیب مردم و تولید‌کنندگان

در این جوابیه آمده است: «امسال مقرر شد تعیین قیمت پایه و یا هر گونه تغییر قیمت شیر خام ( برای محاسبه یارانه شیر) براساس تفاهم بین دامداران، کارخانه‌های تولیدی و مسئولان استانی و با حضور نمایندگان دامداران در کمیته‌های استانی تعیین و تصویب شود.

برای جلوگیری از سوءاستفاده و حذف انگیزه تخلف در عرضه خارج از شبکه شیر یارانه‌ای و افزایش میزان عرضه آن در حد صرفه‌جویی ایجاد شده در یارانه (به‌دلیل افزایش قیمت) و همچنین افزایش امکان جذب شیر خام دامداران از طریق ایجاد تقاضا با توزیع بیشتر شیر یارانه‌ای نسبت به سال قبل، قیمت شیر یارانه‌ای از کیسه‌ای 2500 به 3500 ریال افزایش یافته است. بنابراین در همه برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، رفع برخی از مشکلات تولید‌کنندگان شیر خام نیز مد نظر بوده است».

کد خبر 108158

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز