دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۴
۰ نفر

گروه حوادث: سرشاخه یکی از شرکت‌های هرمی زمانی که قصد داشت با پاسپورت جعلی به دوبی بگریزد، دستگیر شد

پنجشنبه گذشته پلیس پایتخت با همکاری وزارت اطلاعات عملیات گسترده‌ای را انجام داد که هدف آن دستگیری اعضای شرکت‌های هرمی و پایان دادن به فعالیت‌های غیرقانونی این شرکت‌ها بود. یکی از افرادی که قرار بود در این عملیات دستگیر شود، مرد 30ساله‌ای به نام ح.  بود که یکی از بزرگ‌‌ترین سرشاخه‌های شرکت هرمی QI بود.

طبق اطلاعاتی که در اختیار پلیس بود، این مرد جوان،  دانشجوی اخراجی یکی از دانشگاه‌های صنعتی بود که از 5 سال قبل فعالیت خود را در شرکت‌های هرمی شروع کرده بود.

زیرشاخه‌های این مرد آنچنان با سرعت در حال افزایش بودند که وی توانسته بود فقط در یکی از شاخه‌ها به درآمدی بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون تومان دست پیدا کند. بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه 31 تهران، با بیان این خبر گفت: ماموران که محل زندگی این مرد را شناسایی کرده‌ بودند، همزمان با عملیات ضربتی پلیس برای دستگیری اعضای شرکت‌های هرمی راهی خانه او شدند و وی را که چمدان‌هایش را بسته بود و قصد داشت با چند نفر از اعضای گروهش از ایران فرار کند، دستگیر کردند.

وی افزود: با دستگیری این مرد و همدستانش، از همگی آنها پاسپورت جعلی کشف شد که این مسئله نشان می‌داد آنها قصد داشته‌اند با این پاسپورت‌ها به امارات بگریزند. بازپرس پرونده تاکید کرد: با دستگیری این مرد و همدستانش، پلیس از خروج مبلغ هنگفتی ارز از کشور جلوگیری کرد و تمامی متهمان به دادسرا انتقال یافتند که برای آنها قرار قانونی صادر شد. 

بازپرس دادسرای ناحیه 31 تهران با صدور مجوز چاپ عکس بدون پوشش چهره متهم در روزنامه‌ها از شهروندان خواسته چنانچه از متهم شکایت دارند به شعبه اول دادسرای ناحیه 31 تهران مراجعه کنند.

کد خبر 108141

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز