سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین : معاون سازمان سنجش آموزش کشور با تشریح زمان، نحوه پرینت کارت و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون دوره‌های مختلف فراگیر پیام نور به برگزاری آزمون در روز جمعه اشاره کرد و افزود: توزیع کارت ورود به جلسه تا چهارشنبه 29 اردیبهشت ادامه دارد.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جدول آزمونی دوره‌های مختلف پیام نور، اظهارکرد: آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور بعدازظهر روز جمعه و آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی صبح روز جمعه 31 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی درمورد نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دوره‌های مختلف فراگیر، گفت: توزیع کارتهای‌ شرکت در‌ آزمون‌ تا روز چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه ادامه دارد، بنابراین داوطلبان می‌توانند برای دریافت کارت به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه و با وارد کردن اطلاعات مندرج بر روی کارت اعتباری ثبت‌نام خود و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کد رهگیری، شماره شناسنامه و یا نام خانوادگی و نام، شماره شناسنامه، سال تولد و شماره ملی یک نسخه پرینت از کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

معاون سازمان سنجش با اشاره به نحوه رفع نقص کارت ورود به جلسه، تصریح کرد: چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در برخی از بندها در کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند، باید برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا 30 اردیبهشت ماه منحصراً به سایت‌ اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.

توکلی افزود: درصورتی که داوطلبان نسبت به بندهای جنس و معلولیت تفاوتی مشاهده کنند، باید در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند.

معاون سازمان سنجش در توصیه به داوطلبان آزمون دوره‌های مختلف، خاطرنشان کرد: در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

وی با اشاره برگزاری آزمون نوبت صبح راس‌ ساعت‌ 9 صبح و نوبت عصر راس‌ ساعت‌ 15، گفت: هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه‌عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مداد تراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

توکلی در خاتمه اظهارکرد: داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، جزوه، کتاب، ماشین حساب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون خودداری شود، چرا که همراه داشتن هر کدام از وسایل به عنوان تقلب و تخلف تلقی می‌شود.

کد خبر 107648

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز