دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۸۵ - ۱۶:۲۷
۰ نفر

گروه اقتصادی: با تصویب لایحه متمم بودجه سال 85 در هیأت دولت، این لایحه شنبه آینده 25 آذر به مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌شود.

 احمد موسوی معاون امور مجلس رئیس جمهوری اعلام کرد که متمم بودجه 85 برای ارائه به مجلس شورای اسلامی آماده است اما به خاطر تعطیلات مجلس شورای اسلامی در هفته جاری، روز شنبه هفته آینده به مجلس شورای اسلامی تحویل داده خواهد شد و احتمالاً پس از وصول روز یکشنبه در صحن علنی مطرح خواهد شد.
به گزارش همشهری، حجم لایحه متمم بودجه 85 در زمانی که سازمان مدیریت آن را به دولت تقدیم کرد حدود 4400 میلیارد تومان بود که 600 میلیارد تومان آن به هزینه های جاری اختصاص داشت. بر اساس مصوبه اخیر هیأت دولت، رقم لایحه متمم بودجه 85 کل کشور 900 میلیارد تومان کاهش یافت و به رقم 3 هزار و 500 میلیارد تومان رسید. محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری شب دوشنبه در بازدید از شبکه خبر اظهار داشت: بودجه امسال اواخر دی‌ماه تمام می‌شود و از اسفند ماه 85 تا اردیبهشت ماه 86 دولت دیگر بودجه‌ای نخواهد داشت.
در همین حال، موسوی معاون امور مجلس رئیس جمهور درباره لایحه بودجه سال 86  به فارس گفت: لایحه بودجه 86 با نهایی شدن در سازمان مدیریت چهارشنبه هفته جاری برای بررسی به دست دولت می‌رسد و بررسی لایحه بودجه در دولت از ابتدای هفته آینده آغاز خواهد شد.
کد خبر 10747

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز