چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۸
۰ نفر

گروه سیاسی: رئیس‌جمهور در استان کهگیلویه ‌وبویراحمد درباره پنجمین سفرش به آمریکا گفت:

 حادثه نیویورک در واقع کلید سکوت آمریکا و زورگویی‌های دولت استکبار جهانی است.او که در ادامه سفرهای داخلی‌اش به یاسوج سفر کرده است در سخنرانی در این شهر که ایلنا و ایسنا خبر آن را منتشر کردند، تاکید کرد: درآینده نزدیک شاهد شکست سیطره اهریمنی آمریکا این شیطان بزرگ خواهیم بود و این سیطره از همه جهان برچیده می‌شود.

او همچنین گفت: استکبار جهانی برای به ثمر نشاندن اهداف خود در نیویورک طراحی کرده بود، هرچند که آن طراحی با هدایت امام زمان (عج) و ایستادگی مردم ایران اسلامی در هم شکست. احمدی‌نژاد ادامه داد: وقتی که نام شما ملت ایران در آن کنفرانس بیان شد این باور غلط در تمامی اذهان شکست و مطمئن باشید از امروز به بعد شما شاهد خواهید بود که دولت‌ها وملت‌ها در برابر زورگویی‌های ناحق خواهند ایستاد.

در حال فروپاشی

او با بیان اینکه قدرت‌های بزرگ جهان یکی پس از دیگری در حال فروپاشی هستند، تاکید کرد: دوران زورگویی و امپراتوری به پایان رسیده و اینکه استکبار جهانی بیاید و کشوری را تصرف کند و یک میلیون و سیصد و پنجاه هزار مردم آن را بکشد، تمام شده است.

احمدی‌نژاد به استکبار جهانی توصیه کرد که از خر شیطان پایین بیاید و مثل انسان‌های سالم کنار ملت‌ها بر پایه عدالت و دوستی و محبت زندگی کنند. او تاکید کرد: از اشغالگران عراق و افغانستان می‌خواهیم که هر‌چه زودتر منطقه را ترک کنند و به فکر حفظ و نگهداری مرزهای خود و آبادانی کشورهای خود باشند و اگر به این تصمیم دلسوزانه ملت ایران دقت نکنند دست ملت ایران به‌همراه دیگر ملت‌های اسلامی سیلی‌ای به آنها خواهد زد که راه خانه‌ خود را نیز گم می‌کنند.

قطعنامه‌ها پشیزی ارزش ندارد

احمدی‌نژاد منطق ایران را منطق صلح دوستی دانست و به کشورهای اشغالگر هشدار داد: اگر فکر می‌کنید با تهدید کردن ملت ایران آنان را به عقب‌نشینی وادار می‌کنید بدانید که مردم کهگیلویه و بویراحمد حسرت یک میلی‌متر عقب‌نشینی را بر دلتان خواهند گذاشت. او گفت: اگر بخواهید با زبان زور صحبت کنید و به قول خودتان قطعنامه صادر کنید، قطعنامه‌هایتان پشیزی ارزش ندارد.

شیطان نمی‌گذارد

رئیس‌جمهور در بخش دیگری از این سخنرانی با تأکید براینکه شیطان همه تلاشش را برای جلوگیری از اجرای عدالت به کار می‌گیرد، اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها را از ملزومات اجرای عدالت دانست و ادامه داد: با اجرای درست این طرح همه ایران را آباد خواهیم کرد. او گفت: اگر طرح هدفمند کردن یارانه‌ها به درستی اجرا شود شاهد از‌بین‌رفتن فقر در کشور خواهیم بود.

از ما نیست

رئیس‌جمهور تاکید کرد: دست‌هایی که ده‌ها میلیارد تومان را بردند و اکنون پررویی می‌کنند و آنها را بازنمی‌گردانند، اکنون دولت مصمم است این دست‌ها را از ریشه قطع کند و قطع می‌کند. احمدی‌نژاد گفت: متأسفانه برخی به من گفته‌اند فلانی پارتی بازی را در این استان ریشه‌کن کن و بنده خادم شما می‌گویم هرکس درگوشه‌ای از ایران اسلامی و در هررتبه‌ای که می‌خواهد باشد، پارتی‌بازی کند، عضو دولت من نخواهد بود.

تبریک به مسکو برای پیروزی در جنگ جهانی

رئیس‌جمهور در پیامی فرا رسیدن سالروز پیروزی روسیه در جنگ جهانی دوم را به رئیس‌جمهوری فدراسیون روسیه تبریک گفت. محمود احمدی‌نژاد در پیامی که دفتر امور رسانه‌های ریاست‌جمهوری متن آن را منتشر کرد، فرارسیدن سالروز پیروزی روسیه در جنگ جهانی دوم را به همتای روس خود تبریک گفت.

کد خبر 107324

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز