همشهری آنلاین: مل گیبسون کارگردان- بازیگر آمریکایی برای دومین بار ثابت کرد هر چه خون بیشتری در فیلمی ریخته شود، بلیط‌های بیشتری را به فروش می‌رساند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه فیلم "آپوکالیپتو" که ماجرائی درباره قوم مایا - ساکنان اولیه آمریکای مرکزی- است، در صدر جدول فروش آخر هفته در آمریکای شمالی قرار گرفت.

آپوکالیپتو که به دنبال فیلم دیگر مل گیبسون "مصائب مسیح" از این هفته به روی پرده سینماها آمد با این انتقاد روبرو شده که  نمایش کشتارها در میان قبیله‌های  اولیه آمریکای مرکزی که داستان فیلم درباره انهاست،به حداکثر اغراق ممکن رسانده است.

نمایی از فیلم آپوکالیپتو

اما آپوکالیپتو با فروش 14.2 میلیون دلاری در آخر هفته ثابت کرد که گیبسون می‌تواند حتی در برابر انبوهی از درام‌های مردم‌پسند و کمدی‌های دوره کریسمس سینماروها را به سوی خود بکشاند.

البته فروش این فیلم فاصله زیادی با  فروش افتتاحیه 83.8 میلیون دلاری فیلم " مصائب مسیح"، که در سال 2004 هزازان مسیحی مومن را به سینماها کشاند، دارد.

فیلم پرفروش دوم آخر هفته در آمریکای شمالی در تضادی 180 درجه با فیلم گیبسون، کمدی رومانتیک " تعطیلات" با بازی کامرون دیاز، جود لاو، و کیت وینسلت است که 13.5 میلیون دلار در امریکا و کانادا فروش کرد.

رده‌های بعدی فروش را فیلم انیمیشن  Happy Feet درباره یک پنگوئن رقاص  و  اخرین فیلم جیمز باند " کازینو رویال" به خود اختصاص دادند.

کد خبر 10726

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز