سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۱
۰ نفر

مدیرکل سازمان بهزیستی استان تهران درباره آغاز طرح عفاف و حجاب در مهدکودک‌ها گفت:

تا زمانی که بسترلازم در رابطه با آموزش‌های دینی و عقیدتی در همه سطوح جامعه فراهم نباشد، نمی‌توانیم در قالب هیاهو مبارزه کنیم.

ظاهر رستمی به ایلنا گفت: برای این کار از سال گذشته در بحث‌های آموزشی، جشنواره‌های مختلف قرآنی و دینی با موضوع صحت قرائت، نماز، حفظ سوره‌های کوچک، سرودهای ملی و دینی در 2قالب گروهی و فردی به مرحله اجرا درآمد که به‌دلیل اینکه کودکان، آیندگان جامعه هستند می‌تواند در آینده، افراد را در بحث حجاب و عفاف مصمم‌تر کند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 50 درصد مهدکودک‌ها در این جشنواره‌ها شرکت کردند، گفت: استقبال بسیار بی‌نظیری بود که سبب شد، امسال این میزان از  50درصد به 80درصد تبدیل شود؛ یعنی امسال از هزاروصد مهدکودک در سطح شهر، حدود 80 درصد در این مسابقات شرکت می‌کنند.

رستمی تأکید کرد: این می‌تواند بستر لازم را برای آموزش‌های دینی فراهم کند. تا زمانی که ما مسئولان، طرح‌هایمان، طرح‌های کارشناسی شده نباشد و نتوانیم جایگزینی برای بعضی از طرح‌هایی که به جامعه ضرر می‌رساند، پیدا کنیم، نمی‌توانیم مبارزه کنیم.

وی ادامه داد: به همین خاطر طی بخشنامه و مکاتبه از مهدکودک‌ها خواسته شده برای هر گونه جشن و مراسمی با بهزیستی هماهنگی کنند تا بتوانیم ثمره آن را در آینده ببینیم.

کد خبر 107206

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز