همشهری آنلاین: بیست و پنجمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان پس از طی مراحل شش‌گانه با قهرمانی تیم پتروشیمی تبریز در مجموع تیمی و قادر میزبانی در مجموع انفرادی به پایان رسید.

 در مجموع انفرادی این دوره از رقابت‌ها، قادر میزبانی از تیم دوچرخه‌سواری پتروشیمی تبریز با 21 ساعت و 22 دقیقه و 25 ثانیه اول شد و پس از وی امیر زرگری از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با 6 دقیقه و 13 ثانیه اختلاف و حسین عسگری از تیم پتروشیمی تبریز با 8 دقیقه و 44 ثانیه به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم ایستادند.

به گزارش ایسنا، در مجموع تیمی نیز تیم پتروشیمی تبریز با مجموع 64 ساعت و 23 دقیقه و 18 ثانیه بر سکوی نخست ایستاد و تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی با 29 دقیقه و 50 ثانیه و هراکلیون یونان با 35 دقیقه و 39 ثانیه اختلاف رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

همچنین قادر میزبانی از تیم پتروشیمی تبریز با 21 امتیاز عنوان قهرمان کوهستان را از آن خود کرد و در مجموع امتیازی نیز حسین ناطقی از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با 20 امتیاز ، مهدی سهرابی از تیم پتروشیمی تبریز با 14 امتیاز و ولادیمیر تویچیوف از ازبکستان با 12 امتیاز به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

بیست و پنجمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان با حضور 75 دوچرخه‌سوار از 9 تیم خارجی و شش تیم داخلی در شش مرحله و به مسافت 829 کیلومتر از 13 تا 18 اردیبهشت ماه جاری در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی و جمهوری خود مختار نخجوان برگزار شد.

کد خبر 106999

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز