همشهری آنلاین : معاون آموزشی و سنجش دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور در 60 کشور جهان به دانشجویان ایرانی خود خدمات آموزشی را به صورت آنلاین ارائه می کند که این موضوع سبب نفوذ این دانشگاه در کشورهای مختلف شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر ،عبدالله معتمدی بعد از ظهر شنبه در ششمین گردهمایی معاونین آموزشی دانشگاه پیام نور کشور در اراک افزود: تمام این دانشجویان ایرانی هستند و به صورت آنلاین نسبت به گذراندن دوره های امتحانی خود اقدام می کنند که این موضوع سبب شده است دانشگاه پیام نور در بسیاری از کشورهای جهان نفوذ کند و به دانشجویان ایرانی مقیم دیگر کشورها خدمات آموزشی مورد نیاز آنان را ارائه کند.

وی با اشاره به ضرورت ارتقای سطح آموزشی در این دانشگاه گفت: ارتقا سطح آموزش با افزایش شاخصهای رشد جذب دانشجو در مقاطع تکمیلی و تکمیل کادر هیئت علمی از اقدامات این دانشگاه در سال گذشته در دستور کار بوده است و در این راستا کیفیت بخشی و ارتقای سطح آموزش در این دانشگاه از رئوس برنامه های آموزشی دانشگاه پیام نور در کشور است.

وی اضافه کرد: درسال تحصیلی جاری در بخش پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد 10 تا 15درصد و در کارشناسی نیز 10درصد نسبت به سال گذشته ظرفیت پذیرش دانشجو در این دانشگاه افزایش خواهد یافت.

معتمدی جذب 400نفر هیئت علمی در دانشگاه را از دیگر برنامه های سال جاری این دانشگاه عنوان کرد و افزود: جذب دانشجو در مراکز عسلویه و کیش نیز از برنامه های آینده دانشگاه پیام نور است که در این راستا برنامه ریزی برای جذب دانشجو آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از محور های این همایش ارتقاء سطح علمی استادان دانشگاه است اضافه کرد: طی دو سال گذشته زمینه تحصیل 200 نفر از مربیان و دستیاران عضو هیئت علمی این دانشگاه فراهم شده است.

ششمین گردهمایی معاونین آموزشی دانشگاه پیام نور با محوریت ، اصلاح آیین نامه ها و دستور العملهای آموزشی و تحصیلی، منابع و محتوای درسی و استاندارد سازی آموزش، در قالب کمیسیونهای سنجش و امتحانات ، خدمات آموزشی، جذب هیئت علمی و برنامه ریزی آموزشی از امروز در اراک اغاز بکار کرد و طی دو روز ادامه خواهد داشت .

هم اینک 110مرکز آموزشی پیام نور با 880 هزار نفر دانشجو در سراسر کشور فعال است.

کد خبر 106998

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز