گروه حوادث: طرح عملیاتی برخورد با قاچاقچیان مواد‌مخدر در پایتخت، یکشنبه شب گذشته کلید خورد

و ماموران پلیس با دستگیری 322 نفر از قاچاقچیان مواد‌مخدر، در مخفیگاه یکی از آنها یک لابراتوار تولید مخدر شیشه کشف کردند.

ساعت 22:30 یکشنبه شب گذشته، ده‌ها نفر از ماموران کلانتری‌ها و یگان امداد پلیس تهران که از چند روز قبل مخفیگاه‌های قاچاقچیان مواد‌مخدر در نقاط مختلف پایتخت را شناسایی کرده بودند، با حضور سردار ساجدی‌نیا، رئیس پلیس تهران عملیاتی را شروع کردند که هدف آن دستگیری این قاچاقچیان بود.

در جریان این عملیات ضربتی که چند ساعت به طول انجامید و نقاط مختلف پایتخت را پوشش می‌داد، ماموران قدم به مخفیگاه‌های موادفروشان گذاشتند و توانستند تا پایان عملیات بیش از 300 نفر از این مجرمان را دستگیر کنند.

رئیس پلیس تهران با بیان اینکه تمامی دستگیر‌شدگان از قبل شناسایی شده و دستور قضایی برای بازداشت آنها صادر شده بود، گفت: از این افراد مقادیر قابل توجهی مواد‌مخدر و سلاح سرد و گرم کشف شد که بعد از جمع‌بندی، رقم دقیق اعلام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح افراد مجرم سریعا به پایگاه‌های مواد‌مخدر منتقل می‌شوند و پس از پالایش با هماهنگی دستگاه قضایی اقدامات لازم درخصوص آنها صورت می‌گیرد، افزود: اجرای این طرح با کمک کلانتری‌های محل و نیروهای یگان امداد پلیس تهران تا ساعاتی از صبح ادامه داشت.

در جریان این عملیات ماموران پلیس با ورود به خانه یکی از قاچاقچیان موادمخدر در خیابان صفای غربی یک لابراتوار تولید شیشه به همراه مقادیری مواد‌مخدر، مشروبات الکلی، تعدادی تلفن همراه و یک قبضه سلاح گرم به همراه تعدادی سلاح سرد کشف و ضبط کردند.

از سوی دیگر سرهنگ خانچرلی، معاون عملیات پلیس تهران صبح دیروز در یک نشست خبری با اشاره به این عملیات گفت: با اجرای طرح برخورد با مواد فروشان حدود 52 کیلوگرم انواع مواد‌مخدر از قبیل تریاک، کراک، حشیش و شیشه کشف شد.

وی تاکید کرد: بیش از ‌هزار و 500 نیروی متخصص پلیس که به‌منظور دستگیری قاچاقچیان مواد‌مخدر آموزش‌های لازم را دیده بودند، در این عملیات شرکت داشتند. معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه بیش از 350 نقطه که توزیع مواد‌مخدر در آنجا انجام می‌شد، از سوی پلیس شناسایی شده بود، خاطرنشان کرد: در بین دستگیر شدگان 17 زن وجود دارند.

کد خبر 106577

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز