دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۴
۰ نفر

وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات 13 اردیبهشت در دفتر کار خود در دانشگاه امیرکبیر توسط فرد ناشناسی به وسیله چاقو مورد ضرب و جرح قرار گرفت.

به گزارش مهر، فردی ناشناس حدود 43 ساله 13اردیبهشت وارد دفتر کار دکتر احمد معتمدی،  وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات شده و وی را با ضربات چاقو مجروح کرد.  مراجعه‌کننده بعدی پس از ورود به اتاق دکتر معتمدی متوجه حادثه شد که بلافاصله با کمک دیگر حاضران در محل، معتمدی را به بیمارستان منتقل کردند.

یکی از نزدیکان این استاد دانشگاه گفت: هم‌اکنون فرد ضارب شناسایی و بازداشت شده است. تا لحظه تنظیم این خبر، دکتر معتمدی در اتاق عمل بیمارستان مهر تهران بستری و در حال مداواست.

در همین حال، مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر درخصوص پیگیری این حادثه از سوی دانشگاه به مهر گفت: فردی که دکتر معتمدی را مورد حمله قرار داده است به دانشگاه ارتباطی ندارد.

زهرا بختیاری اضافه کرد: فرد مذکور به‌عنوان یک مراجعه‌کننده وارد دانشگاه شد و کارت شناسایی خود را نیز در نگهبانی قرار داد و درخواست ملاقات با دکتر معتمدی داشت. دکتر سیداحمد معتمدی عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر است و به گفته فرزند وی خطر رفع شده و پزشکان موفق به جلوگیری از خونریزی شده‌اند اما همچنان مداوا ادامه دارد.

کد خبر 106576

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز