رئیس مرکز آمار، فناوری و نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه زنگ سپاس معلم، 12اردیبهشت در مدارس کشور نواخته می‌شود

اعلام کرد: 190نفر از معلمان نمونه کشوری در هفته معلم تجلیل می‌شوند و سند یک خودرو به‌عنوان هدیه به آنان اهدا خواهد شد.اسدالله اسدی گرمارودی در گفت‌وگو با ایرنا گفت: معلمان نمونه کشوری براساس 2معیار علمی - مهارتی و اخلاقی - تربیتی انتخاب شده‌اند.

وی افزود: از 190 نفر معلم نمونه کشوری 112 نفر زن و مابقی مرد هستند. اسدی گرمارودی ادامه داد: همچنین از این تعداد 17 نفر مدرک فوق دیپلم، 99 نفر کارشناسی، 71 نفر کارشناسی‌ارشد و 3نفر مدرک دکتری دارند.

به گفته اسدی گرمارودی در مقطع ابتدایی 50 نفر، راهنمایی 39 نفر، متوسطه 52 نفر و در بخش معاونین و مدیران نمونه به‌ترتیب 16 و 33 نفر به‌عنوان برگزیده‌های کشوری در هفته معلم معرفی خواهند شد.

رئیس مرکز آمار، فناوری و نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: از سوی وزیر آموزش و پرروش به معلمان نمونه شهرستانی و استانی علاوه بر اعطای تقدیرنامه، به‌ترتیب 5ربع سکه و 3سکه بهار آزادی اهدا می‌شود.

اسدی گرمارودی افزود: 15اردیبهشت ماه نیز با حضور 3هزار و 200 نفر از فرهنگیان از معلمان نمونه کشوری در سالن وزارت کشور تجلیل به عمل می‌آید.وی ادامه داد: فراوانی انتخاب معلمان نمونه در سال گذشته15به یک نفر بود که امسال این فراوانی10 به یک نفر شده است.

کد خبر 106372

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز