همشهری آنلاین: مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در مورد اختلاف در رویه محاسبه و دریافت کارمزد قبوض مشترکان تلفن ثابت میان بانک تجارت و مخابرات گفت: بانک تجارت بیش از یک میلیارد تومان کارمزد اضافه از مشترکان تلفن ثابت دریافت کرده است.

داوود زارعیان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طبق اطلاعیه اعلام شده مشترکان تلفن ثابت استان تهران باید از پرداخت قبوض این دوره خود از طریق شعب بانک تجارت خودداری کنند گفت: در حال مذاکره با امور مالی بانک تجارت هستیم تا مشکل به وجود آمده رفع شود و در صورت حل این موضوع از طریق اطلاعیه مشترکان را در این مورد آگاه خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه بانک تجارت چندین برابر از مشترکان تلفن ثابت استان تهران کارمزد دریافت کرده است گفت: تا زمانی که این بدهی از سوی بانک به مخابرات بازگردانده نشود مشترکان تلفن ثابت باید از پرداخت صورتحساب خود از طریق شعب این بانک خودداری کنند.

زارعیان ادامه داد: شرکت مخابرات ایران در مورد حداکثر کارمزد قبوض تلفن مشترکان با تمامی بانک ها مذاکراتی داشته و این مورد از سوی دیگر بانک ها به وجود نیامده است اما بانک تجارت چندین برابر مبلغ مورد نظر از مشترکان پول دریافت کرده است.

به گفته وی مبلغ اضافه دریافت کارمزد توسط بانک تجارت از مشترکان بیش از یک میلیارد تومان است.

به گزارش مهر، چندی پیش شرکت مخابرات استان تهران به مشترکان خود اعلام کرد که از پرداخت مبلغ قبض تلفن ثابت از طریق بانک تجارت به‌ صورت حضوری و غیرحضوری خودداری کنند .

مسئولان این شرکت دلیل این اطلاعیه را اقدام بانک تجات در کسر کارمزد از محل پرداخت قبوض تلفن ثابت اعلام کردند.

این در حالی است که روابط عمومی بانک تجارت با تاکید بر اینکه هیچ دغدغه‌ای برای مشترکان تلفن ثابت در تهران که قبوض خود را از طریق شعب بانک تجارت یا ابزارهای الکترونیکی این بانک پرداخت کرده‌اند وجود ندارد اعلام کرده است که این موضوع یک مورد اختلاف در رویه محاسبه و دریافت کارمزد بین بانک و مخابرات است که اختلافاتی از این دست معمولا بین سازمان‌ها رخ می‌دهد ولی انعکاس آن از طریق رسانه‌ها تنها موجب تشویش اذهان عمومی شده است.

همچنین مسئولان این بانک گفته اند بانک تجارت براساس مجمع عمومی شرکت مخابرات به عنوان یکی از بانک‌های عامل شناخته شده است و درج جمله عدم پرداخت قبوض تلفن از طریق شعب بانک تجارت اقدامی برخلاف مصوبه مجمع عمومی شرکت مخابرات است.

گفته می‌شود این اختلافات از حدود هفت ماه پیش به وجود آمده اما تاکنون حل نشده است.

کد خبر 106317

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز