یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۹:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: کنفدراسیون فوتبال آسیا به بازیکنان 4 باشگاه استقلال تهران، ذوب آهن، سپاهان و مس تذکر داد.

به گزارش ایسنا؛ دیدار دو تیم الوحده امارات و ذوب آهن اصفهان در حالی چهارشنبه 25 فروردین 89 برگزار شد که از سوی AFC به محسن مسلمان و قاسم حدادی فر، به دلیل تکل بی پروا، تذکر داده شد و از این دو بازیکن خواسته شد تا در آینده چنین اعمالی را تکرار نکنند.

قاسم حدادی فر به دلیل دریافت دو کارت زرد در مقابل بنیادکار ازبکستان و الوحده امارات در دیدار ذوب آهن با الاتحاد در تاریخ چهارشنبه 8 اردیبهشت 89 غایب خواهد بود.

فرهاد پورسالاری بازیکن تیم مس کرمان در دیدار با الاهلی امارات مورخ سه شنبه 24 فروردین ماه به دلیل تاخیر در شروع مجدد بازی و دو اخطاره شدن در 2 بازی السد قطرو الاهلی امارات، در دیدار تیمش با الاهلال محروم خواهد بود.

هم‌چنین کنفدراسیون فوتبال آسیا به حنیف عمران زاده به دلیل دور کردن توپ، حسین کاظمی به دلیل تکل بی‌پروا، فابیو جانواریو به دیلی تاخیر در شروع مجدد بازی و آرش برهانی، بازیکنان استقلال تهران، به دلیل گول زدن داور تذکر داد و از این بازیکنان خواسته شد تا در آینده چنین اعمالی را تکرار نکنند.

 دیدار سپاهان اصفهان والشباب عربستان هم در حالی برگزار شد که به احسان حاج صفی به دلیل دور کردن توپ، احمد جمشیدیان به دلیل تکل بی پروا و ابراهیم توره به دلیل هل دادن حریف از سوی AFC تذکر داده شد. همچنین احمد جمشیدیان به دلیل دو اخطاره شدن در بازی الشباب و پاختاکور مقابل العین امارات محروم است.

کد خبر 105377

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز