شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۶
۰ نفر

نتایج نهایی پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران که از 18 تا 20 فروردین در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، اعلام شد.

به گزارش فارس، در لیگ ربات مین‌یاب دستی تیم vra از دانشگاه آزاد یزد رتبه اول و تیم‌های پژوهش‌سرای دانش‌آموزی کرمانشاه و دانشگاه علم‌و‌صنعت به‌طور مشترک مقام دوم را از آن خود کردند. در لیگ ربات نمایش دانشجویی، تیم ارسباران آزاد دانشگاه آزاد اهر مقام دوم و تیم نیروی دریایی سپاه شیراز مقام سوم را کسب کردند.

در بخش دانش‌آموزی و در لیگ امدادگر پیشرفته، تیم پویش از دبیرستان امام صادق اصفهان رتبه اول، تیم اینفینیتی از دبیرستان شهید صادقی یزد رتبه دوم و تیم ربودانش 1 از دبیرستان دانش تهران رتبه سوم را به دست آوردند.

در بخش امدادگر مقدماتی دانش‌آموزی، تیم پژوهش‌سرای دانش‌آموزی علی ابن ابیطالب زاهدان (اسپارک 2) و تیم اسپارک رتبه دوم را کسب کرد. در بخش شبیه‌سازی‌ امداد تیم sof از دانشگاه صنعتی امیرکبیر رتبه اول، تیم MRL دانشگاه آزاد قزوین رتبه دوم و تیم ZJU از چین رتبه سوم و در لیگ واقعیت ترکیبی تیم دانشگاه آزاد قزوین مقام اول را از آن خود کرد.

در لیگ شبیه‌سازی‌ ربات مجازی تیم دانشگاه علم و صنعت و دانشگاه شهید رجایی مقام اول و تیم دانشگاه آزاد قزوین مقام دوم و در لیگ فوتبال دو‌بعدی تیم ونیک مقام اول، تیم آپولو از چین مقام دوم و تیم دبیرستان علامه حلی مقام سوم را کسب کردند.

در لیگ شبیه‌سازی‌ فوتبال سه‌بعدی تیم SEUREDSUN از چین مقام اول، تیم STRIOUEF از دانشگاه شانگهای چین مقام دوم و تیم BOLDOHSE از انگلیس مقام سوم را از آن خود کردند.

کد خبر 104749

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز