شهردار تهران از ارائه لایحه جدیدی درخصوص رایگان شدن حمل و نقل عمومی به شورای شهر خبر داد.

حمل و  نقل عمومی

به گزارش همشهری آنلاین، پرونده رایگان شدن حمل و نقل عمومی شهر تهران با وجود مصوب نشدن این طرح در شورای شهر هنوز بسته نشده است.

در همین رابطه علیرضا زاکانی، شهردار تهران اعلام کرد که بعد از ایام تشییع پیکر امام شهید، لایحه‌ای را به شورا می‌بریم که بخشی از شهروندان از حمل‌ونقل عمومی رایگان استفاده کنند و به بخشی هم تخفیف داده شود. تلاش می‌کنیم در باشگاه شهروندی امکانات شهر مبتنی بر عدالت باشد.

درحال حاضر تا پایان دهه اول محرم استفاده از حمل و نقل عمومی رایگان است.

کد خبر 1046515
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha